משפט

בנימין נתניהו "מבוהל ולחוץ": רה"מ יקבל בקרוב צו מעצר בינלאומי?

העיתונאי בן כספית חשף  כי ראש הממשלה בנימין נתניהו נמצא בימים האחרונים ב"לחץ" והוא "מבוהל באופן חריג", על רקע האפשרות שיקבל צו מעצר בינלאומי מבית הדין הפלילי בהאג. בעקבות כך, בישראל יש ניסיון להגיע לעסקת חטופים נוספים וגם זו הסיבה לביקורים אצל מחבלי הנוח'בה בכלא והאפשרות שהמבצע ברפיח יבוטל
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
העיתונאי בן כספית חשף אמש (שבת) ב"וואלה!" כי ראש הממשלה בנימין נתניהו נמצא בימים האחרונים ב"לחץ" והוא "מבוהל באופן חריג", כך על פי מקורבים לו, זאת על רקע האפשרות שיקבל צו מעצר בינלאומי מבית הדין הפלילי בהאג.
על פי כספית, נתניהו עסוק בימים האחרונים בהפעלת לחץ מסיבי על גורמים בינלאומיים רבים, בראשם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, זאת על מנת להפעיל עליהם לחץ שינסו לעזור לו לא לקבל את אותו צו מעצר. מי שעוד עשויים לקבל יחד עם נתניהו צו מעצר בינלאומי של בית הדין הפלילי בהאג הם גם שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי.
 
על פי כספית, בעקבות הלחץ הגדול בו שרוי ראש הממשלה, בישראל אפשרו בשבוע שעבר ביקורים בבית הכלא אצל מחבלי הנוח'בה, וכמו כן גם הניסיון לשחרור חטופים ולביצוע עסקה נוספת לפני כניסה אפשרית לרפיח, שלא מן הנמנע שגם היא נדחית בגלל הסיבה הזו, כמו גם האפשרות לסיים את המלחמה באופן מיידי. הכל כעת עומד על הפרק בעקבות החשש של נתניהו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך הוא ישן בלילה?
    סבתא 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהנחה שגם ישראל מעניינת אותו, האם מזוודות הדולרים לעזה רודפות אותו בלילה? השחרור סינואר? ו'החמאס מורתע''? וההתעלמות מאזהרות מערכת הבטחון במהלך ההפיכה המשטרית? מה הפלא שהוא בורח מארמון לארמון, אותי תימצא המיטה המרגיעה....
    סגור
  • ישן מעולה !! מצפצף על כולם.
    אלה 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והעם המטומטם הזה עוד לא קלט... המלך שלכם ערום
    סגור
  • 1.
    העיתונאי בן כספית ??? מודיע משטרתי על מלא ! (ל"ת)
    אסף 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור