משפט

סכנת נפשות: נסע עם בקבוקי אלכוהול על הכביש - ונעצר על ידי המשטרה

במהלך פעילות סיירת האופנועים הארצית של אגף התנועה בכביש 4 נגד עבירות המהוות גורם לתאונות דרכים נצפה על ידי השוטרים קטנוע כשלוחית הרישוי של הקטנוע מוסתרת. בבדיקת הקטנוע נתפסו 3 בקבוקי אלכוהול פתוחים. הנהג החשוד עוכב לחקירה אצל בוחני התנועה במחוז תל אביב
מערכת ice | 
שימוש בחומרים ממכרים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
במהלך פעילות סיירת האופנועים הארצית של אגף התנועה בכביש 4 נגד עבירות המהוות גורם לתאונות דרכים נצפה על ידי השוטרים קטנוע כשלוחית הרישוי של הקטנוע מוסתרת, הרוכב התבקש לעצור אז הבחין השוטר כי הקטנוע מתנדנד ואינו יציב עד לעצירתו, השוטר אף ציין כי ריח אלכוהול חזק נידף מפיו של הרוכב ולכן דרש ממנו לבצע בדיקת שכרות, רוכב האופנוע סרב לבדיקה. 
בבדיקת הקטנוע נתפסו 3 בקבוקי אלכוהול פתוחים. הנהג החשוד עוכב לחקירה אצל בוחני התנועה במחוז תל אביב, לאחר שסרב לבדיקת 'ינשוף' נחקר על עבירת נהיגה בזמן שכרות בסיומה זומן לדין בפני-בית המשפט, רשיונו נפסל למשך 30 יום, הקטנוע נתפס והושבת למשך 30 יום. 
 

עם סיום שנת 2023, פורסמו נתוני הקטל בדרכים על ידי ארגון אור ירוק. על פי דוח העמותה שהוצג אמש (שבת) מספר ההרוגים מתאונות דרכים בשנת 2023 עומד על 358 בני אדם. זוהי עלייה של כ-2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. במהלך שנת 2023 אירעו 335 תאונות דרכים קטלניות לעומת 319 בשנה שקדמה לה, עלייה של 5%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה