משפט

ינון מגל מסתבך: מי דורש ממנו 2.6 מיליון שקל?

בתביעה שהוגשה כנגד עיתונאי ערוץ 14, נטען כי הוא  "פגע בזכויות היסוד המושתות על ההכרה בערך האדם ובהיותו בן חורין". הרקע לטענות היא העובדה כי מגל הפיץ מספרי פלאפון של פעילים נגד המהפכה המשפטית, וביקש מעוקביו ליצור איתם קשר ו"לומר להם 'בושה'"
מערכת ice |  6
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
העיתונאי ינון מגל פרסם בחודש אוגוסט האחרון צילום מסך מתוך קבוצת וואטסאפ בשם "משמרות הבושה #6" בה חברים פעילים מתנגדים לרפורמה המשפטית, ונשלחו בה מיקומים של חברי קואליציה. מגל כתב: "אלה האנשים שמטרידים אנשי ימין. הם מפרסמים מיקומים של אנשי ימין, ומדרבנים אנשים להציק להם ולפגוע בשמיעתם ע"י זמבורות ומגפונים, ולצעוק להם 'בושה'", ולצד זאת פרסם את מספרי הפלאפון של חברי הקבוצה.
מגל הוסיף: "אפשר לפרסם את הטלפונים שלהם ולדרבן אנשים להתקשר (או לשלוח הודעה) אליהם ולומר להם 'בושה'!". מגל פרסם חמש פעמים את מספרה של נאווה רוזליו, "ראש" קבוצת הפעילים, ושלוש פעמים את המספרים של שאר הפעילים. חברי הקבוצה הזו קיבלו הודעות נאצה מצד אנשים רבים, ובאחת מהתוכניות של מגל הוא הבהיר כי הוא עומד מאחורי הפרסום.
 
רוזליו ויתר חברי הקבוצה תובעים פיצוי ממגל, וטענו כי הוא "פגע בזכויות היסוד שלהם המושתות על ההכרה בערך האדם ובהיותו בן חורין". רוזליו דורשת פיצוי בסך כ-670 אלף שקל מאחר והפר את פרטיותה בתוספת ל-785 אלף שקל בגין הוצאת לשון הרע, בעוד יתר התובעים מבקשים כ-400 אלף שקל. סך התביעה הוא כ- 6.7 מיליון שקל, אולם מצרכי אגרה היא עומדת על 2.6 מיליון שקל בלבד.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שאפו ינון מגל ! (ל"ת)
    אסף 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 5.
    ככה צריך. וביתר שאת.... (ל"ת)
    רני 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    לא סובל את מגל, אבל בקטע הזה, לא מבין על מה התביעה.
    יוגב 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מגל עשה את מה שהוא צריך לעשות, למרות שאני לא הייתי עושה זאת. הבעיה שלי עם התביעה, היא בנוגע לסיבה.
    סגור
  • 3.
    ככה זה כשבית המשפט עובד בשבילך. תביעות כדרך לשלוט.
    חנן 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    להם מותר לתאם הטרדות, אבל כשמטרידים אותם זה לא דמוקרטי ופוגע בזכויותיהם. אוי אוי אוי! הקוזאקים נגזלו והולכים לחפש צדק בבית המשפט של מפלגת צאלח א דין.
    סגור
  • 2.
    בושה למדינה שיוצרת אפליה חדשה בשם "הדמוקרטיה"
    הילה 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כשמדינאים בכירים לשעבר ובעליי תפקידים האמונים על בטחון המדינה לשעבר...מדברים בעד מלחמת אחים בפומבי...מציתים להבות שינאה מעל גליי האתר...כולאים את אשתו של ראש הממשלה במספרה בה הייתה במשך שעות..!!!..וכל זה אך ורק בשביל רצון לשליטה בכוח במילים של הסתה במילים של מרד...בתוקפנות פיזית..כנגד אנשים נשים...חסימת ביתם בשם ההפגנה כביכול...והם חופשיים...להמדיך לעשות ככל העולה על רוחם..הם מעל החוק..!!!...ינון מגל וערוץ 14...הם הקול היחיד שמנסה להדמיע את קולו של החוק במדינה שהלך לאיבוד...אין דין ואין דיין לקבוצת האנשים שהחליטה לקחת את השליטה על המדינה באלימות מילולית והתנהגותית שאנו חווים אותה במיוחד מאז עלייתה לשלטון בבחירות דמוקרטיות של ממשלת הימין...
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לתובעים
    אסף 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    5 7
    לרושש אותם בתביעות, זאת הדרך.
    סגור