משפט

רשות המסים בעקבותיכם? אם השקעתם במדינה הזו, הסתבכתם

מנהל רשות המסים החדש שי אהרונוביץ' מרים הילוך במלחמה של רשות המסים בהעלמות מס והון שחור, כאשר מי שאינו מדווח על הכנסותיו באי השכן, קפריסין, יאלץ להכניס כסף לקופת המדינה הריקה והמתרוקנת בעקבות מלחמת חרבות ברזל
מערכת ice |  1
ישראלים נעצרו בקפריסין (צילום vecteezy, shutterstock)
מעוניינים בנכס בקפריסין? רשות המסים מתעניינת במה שמעניין אתכם. בזמן שהמדינה מהאי השכן הפכה ליעד מבוקש למי שרוצים לעקור מישראל, ברשות המסים החלו על פי גלובס במבצע שנועד לאתר נכסים וחברות של ישראלים, שיהיו מחויבות בתשלום גם בישראל.
מנהל רשות המסים החדש שי אהרונוביץ' מרים הילוך במלחמה של רשות המסים בהעלמות מס והון שחור, כאשר מי שאינו מדווח על הכנסותיו באי השכן, יאלץ להכניס כסף לקופת המדינה הריקה והמתרוקנת בעקבות מלחמת חרבות ברזל.

על פי גלובס, כדי לאתר את הכספים, נבדקות מספר הטיסות של אנשי העסקים בדרך לקפריסין, כמה כניסות ויציאות נרשמו מישראל ובודקת מידע מחברות אוף־שור של ישראלים.
יש לציין ולהרגיע חלק ממי שאולי עכשיו חוששים, הכוונה אינה לאנשי עסקים ישראלים ששותפים בעסקים גדולים מקומיים בקפריסין, כמו חברות הייטק או בתי מלון, שמנהלים מערך של ניהול באי עצמו, אלא בישראלים שמפעילים את החברה מישראל ובכך גוזרים קופון נאה. גם מי שמנהלים עסקי נדל"ן באי יייבחנו לעומק על ידי רשות המסים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תתחילו עם כל החברות שמשווקות דירות בקפריסין (ל"ת)
    יעל 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור