חדשות
מכירות של רשת פרוזן יוגורט עלו במאות אחוזים בעקבות הראיון המלכותי
רשת "האמפרי יוגורט" הפועלת בלוס אנג'לס זוכה לפופולריות רבה מאז תחילת השבוע. הסיבה: איזכור קטן ושולי של שם הרשת בראיון של הארי ומייגן כמקום העבודה הראשון בו עבדה מייגן כנערה. רשת היוגורט בתגובה הוציאה טעם חדש לכבוד הזוג
הריאיון המלכותי של הנסיך הארי ומייגן מרקל הפך להיות אירוע שממשיך להכות גלים. אחת ההשפעות המפתיעות שלו היא דווקא על רשת פרוזן יוגורוט הפועלת בלוס אנג'לס בשם האמפרי יוגורט. הסיבה לכך היא שבמהלך הראיון רשת היוגורט זכתה לאיזכור קצר ממייגן, שסיפרה שעבדה שם כנערה.
החל מיום שני בבוקר תורי ענק השתרכו סמוך לסניפי הרשת. פובלציסט אמריקאי, לשעבר עובד של הרשת סיפר על אופי העבודה כעובד פס ברשת היוגורט למגזין "NEW YORK", את אותה עבודה ביצעה גם מייגן מרקל: "זאת עבודה פיזית מאוד. לא משנה מה שרציתם, תותים, בננות, מה שלא יהיה, הייתם מכניסים אותו לחרוט והוא היה קודח אותם לתוך היוגורט הקפוא. לא היה קל". עוד סיפר על התורים הארוכים בכניסה לחנויות בשני בבוקר, יום לאחר הראיון ואמר כי היו אנשים שעמדו בתור רק כדי להצטלם עם שלט החברה.
המכירות של רשת היוגורט עלו מאז הראיון במאות אחוזים והם החליטו לפרגן לסוג המלכותי ולהשיק מהדורה מוגבלת של טעם יוגורט בשם "בננה רויאל" המורכבת מטעמים גלידת בננה, חמאת בוטנים ושוקולד המבוססים על טעמים שבני הזוג הארי ומייגן אוהבים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אוף כמה שטויות (ל"ת)רינת 03/2021/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.עולם שטוחחוויאר 03/2021/12הגב לתגובה זו0 0כמה רדידות מאפיינת את האנושות. ניתן למכור כל דבר בעטיפה אם נארז בעטיפה הנכונה. כולל דיעות , אמונות, מפלגות, נשיאים. ואכן נכון הפרסומת עובדת. ומגלגלת מיליארדים.סגור