חדשות

מפץ פוליטי בימין: גדעון סער עוזב את הליכוד ומקים מפלגה

חבר הכנסת גדעון סער, שהפסיד בפריימריז שנה שעברה לנתניהו על ראשות הליכוד, צפוי להודיע הערב במסיבת עיתונאים על עזיבתו את הליכוד והקמת מפלגה חדשה בימין. צפוי לקחת איתו כמה חברי כנסת מהליכוד
יהודה לוינגר |  1
גדעון סער (צילום תומר נויברג פלאש 90)
חבר הכנסת גדעון סער ימסור הערב (שלישי) הצהרה פוליטית שעל פי הדיווחים יכריז על עזיבתו את מפלגת הליכוד והקמת מפלגה חדשה בימין.
סער ימסור הודעה לתקשורת הערב בשעה 20:15, והפרשנים הפוליטיים מעריכים כי עזיבתו הדרמטית של שר החינוך לשעבר את הליכוד באה בעקבות אי רצונו של ראש הממשלה נתניהו לעריכת פריימריז במפלגה. כמו גם אפשרות לגוש ימין גם בלי נתניהו.
מי שחשף לראשונה את השמועות, היה דווקא יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שאמר בראיון ברדיו 103 כי להערכתו גדעון סער יעזוב את הליכוד ויקים מפלגת ימין ואף ייקח איתו עוד שלושה או ארבעה חברי כנסת מהליכוד. לדבריו, סער ירוץ על רשימת "דרך ארץ" של חברי הכנסת צבי האוזר ויועז הנדל.
על פי הפרשן הפוליטי של חברת החדשות, עמית סגל, מועמדים לחבירה לסער: האוזר והנדל, שאשא ביטון, גם הרמטכ"ל לשעבר איזנקוט נשקל כאופציה.
חבר הכנסת, שלמה קרעי מהליכוד, כתב על עזיבתו של סער: "מצער שמי שהיה בשר מבשרה של תנועת הליכוד, החליט להפנות עורף דווקא בתקופת משבר. ההחלטה להצטרף לגוש "רק לא ביבי", מעוררת סלידה בקרב הציבור הימני ותבוא לידי ביטוי בקלפי. אם סער אכן החליט לעזוב, עליו להתפטר מהכנסת לאלתר ולהשיב את המנדט לליכוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי
    האדם הסביר 12/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוהר למלוכה
    סגור