חדשות
שפה תקשורתית חדשה לכלל ביטוח - עם "החתול שמיל"
חברת כלל ביטוח ופיננסים השיקה היום (יום ב') שפה תקשורתית חדשה למותג אותה תוביל דמותו של "החתול שמיל" הזכור מתכנית הילדים משנות ה-80, אותו יגלם הבמאי והשחקן נתן דטנר. את המהלך התקשורתי יוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי לצד חברת ההפקה מולה הפקות והבמאי רני כרמלי.
גלי שבד, סמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה: "השפה התקשורתית החדשה משקפת את פניה החדשים של כלל ביטוח ופיננסים - חברה דינמית, חדשנית ופורצת דרך, עם מוניטין של מוסד פיננסי ותיק ומוביל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.פרסומות נוראיות, נגעל בכל פעם שיש שידור (ל"ת)נמאס 07/2019/01הגב לתגובה זו2 0סגור
-
4.מעניין איך קיבלו זכויות לחתול שמילדוד 06/2019/10הגב לתגובה זו1 0התוכנית שודרה בערוץ הראשון ולפיכך הזכויות על הדמות שייכות למדינה.סגור
-
3.חברה חדשנית ודינמית?עוזי 06/2019/01הגב לתגובה זו1 0הבאתם את החתול שמיל, כן?סגור
-
2.וזה אמור להביא לקוחות??אהה 05/2019/27הגב לתגובה זו3 0איך תמיד אנשי השיווק עפים על עצמם כשעולים עם קמפיין הזוי....מי המפגר שקנה את כל ההסברים האלה מאדלר?? שיהיה לכולם בהצלחה חחחחסגור
-
1.יהודה המלך! (ל"ת)דש מאשקלון 05/2019/27הגב לתגובה זו0 0סגור