בריאות

נטע אלחמיסטר מגיבה על הדרמה הרפואית: זה מה שקרה לה בהיריון

נטע אלחמיסטר דיברה על התגובות הלא מפרגנות שקיבלה אחרי הלידה, וכתבה: "הייתה לי סכרת הריון, שמרתי על תזונה מותאמת בהמלצת תזונאית שליוותה אותי בכל ההיריון. כל אחת עוברת את התהליך באופן שונה ובקצב אחר"
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית נטע אלחמיסטר ובעלה רמי גרשון חגגו לפני קצת יותר מחודש את ברית בנם הבכור, אל-ים. היום (חמישי) הדוגמנית עשתה סדרת שאלות ותשובות באינסטגרם שלה, בנוגע לדימוי הגוף שלה אחרי הלידה.
באחת השאלות נשאלה אלחמיסטר: "איך את מתמודדת עם התגובות הפחות מפרגנות על כך שחזרת לגוף חטוב? השראה שכמותך". אלחמיסטר העלתה תמונה שלה עם הבטן בחוץ מחדר הלידה, כשבעלה יושב מאחוריה, וכתבה תחילה: "קודם כל תודה רבה. תמיד יהיו תגובות לכאן ולכאן. אני מקבלת את כולן".
אלחמיסטר המשיכה: "חייבת לציין שיום אחרי הלידה הגוף שלי לא חזר לקדמותו וגם לא שבועיים אחרי. וזה בסדר גמור. קיבלתי את זה באהבה ובאמת שזה הדבר האחרון שעניין אותי. בסופו של דבר חזרתי לאט לאט לשגרה ולאימונים שלי שעושים לי הכי טוב".

הסטורי של נטע אלחמיסטר
עוד כתבה כי: "בנוסף מי שעקב אחרי שחשפתי את הנושא של סכרת הריון - שהייתה לי במהלך ההיריון, כחלק ממנה שמרתי על תזונה מותאמת בהמלצת תזונאית שליוותה אותי בכל ההיריון. כל אחת עוברת את התהליך באופן שונה ובקצב אחר, והעיקר הוא לחוות ולהתמסר לדבר הכי טהור שהגיע לעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה