בריאות

גיא זוארץ נפצע במהלך החופשה: "נפלתי בסלעים, קיבלתי מכות"

בסרטון שהעלה לאינסטגרם שלו כשהוא על מיטת הטיפולים, אמר: "אז אני נמצא עכשיו במרפאה עם מיטלה, תגידי שלום. הלכתי בסלעים ונפלתי ומכות קיבלתי וחבטות יפה שאראה לכם בקטנה. אז אני מטופל עכשיו בשריטות עמוקות"
מערכת ice |  3
גיא זוארץ בקביים (צילום רשת 13)
הסנדלר הולך יחף? לא הכל הולך חלק מנחה הישרדות לגיא זוארץ שנחבל ברגלו בצורה כואבת במיוחד בזמן החופשה שלו, כאשר הוא סובל משריטות עמוקות שנגרמו בשל החלקה בין הסלעים בהם הלך כחלק ממסלול רגלי.
בסרטון שהעלה לאינסטגרם שלו כשהוא על מיטת הטיפולים, אמר: "אז אני נמצא עכשיו במרפאה עם מיטלה, תגידי שלום. הלכתי בסלעים ונפלתי ומכות קיבלתי וחבטות יפה שאראה לכם בקטנה. אז אני מטופל עכשיו בשריטות עמוקות".

הוא העלה מספר תמונות מהטיפול ומההחלמה וכתב: "צרחותת! העיקר מנחה הישרדות אני, אני להיות דג במים פה על האי", בסטורי נוסף אמר: "לכל המודאגים תודה לאל אני בסדר, כמה שריטות אבל ממשיכים הלאה".
 
בחופשה הוא מבלה גם עם אשתו יעל בר זוהר שכתבה ממש עם יציאתם: "חג סוכות שמח, אז השנה במקום סוכה בחרנו לטוס למקום שנראה הכי קרוב לגן עדן… תודה לאל, תזכורת לחג המקסים הזה להיות בשימחה ותחת כיפת השמיים ולהגיד תודה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שאלה?
    שרה 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי, אוי ועוד פעם אוי.... מדוע זה צריך לעניין אותנו, מה אכפת לנו מהחופשה שלו, אין דברים רציינים שקורים במדינה חוץ מרכילות צהובה??????
    סגור
  • 2.
    הישרדות אמיתית
    א.ש 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נעים. לא נורא. ניסיון קטן בהישרדות אמיתות. היה חזק ולהתראות בבריאת טובה. גמר חתימה טובה וכאמור תכלה שנה ופגעה שנה טובה והחלמה מהירה
    סגור
  • 1.
    כל החמסות שאתה עונד לא עזרו יא טריפולטאי (ל"ת)
    משה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור