ויראלי

אילנית לוי חושפת את הסבל הגדול: "פריצות הדיסק הארורות"

מגישת קשת 12 בברכת יום הולדת מרגשת לביתה אריאה שמדגישה מה היא שינתה בחייה: "לפני שנולדת תהיתי אם יש לי מספיק מקום בלב אם יש בי כוחות לטפס ולהתגלש בגני משחקים, ללילות לבנים, לחיתולים, לבנות מגדלים, משחקים, לפחדים חדשים. גיליתי שעם כל לידה פשוט נולד לו עוד לב גיליתי שיש בי כוחות שכל לילה נטענים מחדש"
מערכת ice |  1
אילנית לוי ואלירז שדה (צילום יוטיוב/ HOT)
אילנית לוי ובעלה אלירז שדה חוגגים היום (ראשון) יום הולדת שנתיים לבתם אריאה, אחותם הצעירה של ליאם ואלין, ילדיה הראשונים של מגישת קשת 12 מאייל גולן. בברכה מרגשת במיוחד באינסטגרם היא סיפרה מה היא מרגישה.
לוי כתבה: "אריאה שלי, נס גלוי שלי, את בת שנתיים, מזל טוב נשמת אפי. לפני שנולדת תהיתי אם יש לי מספיק מקום בלב אם יש בי כוחות לטפס ולהתגלש בגני משחקים, ללילות לבנים, לחיתולים, לבנות מגדלים, לכמויות של משחקים, לפחדים חדשים. גיליתי שעם כל לידה פשוט נולד לו עוד לב גיליתי שיש בי כוחות כל כך גדולים שכל לילה נטענים מחדש, שאני בוהה בך ומסניפה אותך בשינה".

עוד היא הוסיפה: "שהחיוך שלך מרפא לי כל מכאוב שאני לא מפחדת מהפחד שאני שוב יכולה להיות ילדה במגלשות, למרות פריצות הדיסק הארורות. שאני כל כך מודה לך שבחרת בי לאמא שלך וכמה אור הכנסת איתך הביתה ולנשמה של כל אחד מאיתנו. שהנשמה הזכה שלך הגיעה אליי כדי להזכיר לי שאהבה עושה אותך כל יכולה. תמיד מצחיק אותי לומר ״אני אוהבת אותך״ על הילדים שלי, זה נשמע כך כל קטן פתאום. עוד לא המציאו מילה למה שאני מרגישה".
עוד המשיכה: "אני מבטיחה להיות לך למשענת,לאוזן קשבת, לרשת בטחון, לשיחה ולעצה (אני מקווה שגם טובה) לנגב לך כל דמעה של אושר וגם כאלו שלא (לצערי יודעת שגם הן מגיעות). לשמור לך תמיד על הניצוץ הזה שיש לך בעיניים שלעולם לא יכבה. לעטוף אותך כל הזמן בחום והאהבה, במיליון נשיקות וחיבוקים גם כשימאס לך ותרצי שאפסיק. מבטיחה להקשיב לא רק למה שאת אומרת אלא גם למה שלא. ללמוד כל נשימה ותנועה שלך כדי לדעת למה את זקוקה באותה שנייה".
לסיום כתבה: "ולהגיע אלייך עד סוף העולם. מבטיחה שאוהב אותך לעולמים ללא תנאים גם מהתהום גם מהרקיע תמיד אעזוב את הכל ואגיע. את כבר יודעת שאמא חפרנית למרות שאת עוד לא יודעת לקרוא. מזל טוב אהבת עולם שלי, גור אדם נדיר שלי, שהשם ישמור לי עלייך בריאה, ליאם ואלין יגידו לך,אני אדאג לכל השאר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגרויסר חוכם
    שלי 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד מוצר מהאח הגדול
    סגור