בריאות

רופאי מאוחדת שובתים: ״תנאי ההעסקה שלנו הכי גרועים ביחס למתחרות"

מאות רופאי השיניים בקופ"ח מאוחדת ממשיכים בשביתה לשיפור תנאי העסקתם בית הדין לעבודה דחה את בקשת ההנהלה לצו מניעה
מערכת ice | 
מרפאת שיניים (צילום freepik)
כ-400 רופאות ורופאי השיניים המועסקים ע"י קופ"ח מאוחדת בהסכם קיבוצי ממשיכים בשביתה שבה פתחו לפני יומיים. זאת במחאה על גרירת הרגליים של ההנהלה במו"מ על הסכם קיבוצי. כתוצאה מהשביתה לא יקבלו מטופלים במרפאות של רופאי השיניים. 
 
<
בוועד אומרים כי הם מתנצלים על ביטול התורים אולם מוסיפים כי האחריות על כתפי ההנהלה. "ניהלנו מו"מ בסבלנות רבה אולם ההנהלה גוררת רגליים. היא כנראה מעוניינת להנציח את המצב שבו רופאי השיניים שהיא מעסיקה יקבלו את התנאים הכי ירודים ביחס לחבריהם בקופות המתחרות הן מבחינת השכר והן מבחינת תנאי העבודה. הרופאים לא יסכימו להמשיך ולהיות מופלים לרעה ביחס לרופאים אחרים", אמרו בוועד העובדים.
 
יודגש כי ביה"ד לעבודה דחה אתמול בערב את בקשת ההנהלה למתן צו מניעה נגד השביתה. ההנהלה טענה כי מדובר בשביתה לא חוקית בגלל פיטורין של חבר ועד. אולם בית הדין דחה  את הטענה  ואפשר לרופאים להמשיך בשביתה.
 
בוועד העובדים הוסיפו כי "בית הדין הבין את הניסיון של ההנהלה להסית את העובדים נגד הוועד. בית הדין הבין שמדובר בשביתה מוצדקת שבלעדיה ההנהלה תמשיך להתחפר בעמדתה הנוקשה. אנחנו קוראים להנהלה להפסיק את הנסיונות להילחם ברופאים ולהתכנס באופן מיידי למו"מ שיביא לשיפור תנאי העסקתם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה