בריאות

תושבי צפון הגליל מתחדשים: המערכת החדשנית שהושקה במרכז הרפואי

השבוע הושקה לראשונה מערכת CT בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת במרכז הרפואי החדש בבקעת סכנין. מערכת ה-CT הגיעה מבית יצרנית המכשור הרפואי פיליפס והמרכז הרפואי הוקם בשיתוף בית החולים איכילוב
מערכת ice | 
השקת מערכת CT (צילום נטע קונס)
תודות לשנים רבות של עבודה מאומצת, השבוע הושקה לראשונה מערכת CT בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת במרכז הרפואי החדש בבקעת סכנין. מערכת ה-CT הגיעה מבית יצרנית המכשור הרפואי פיליפס והמרכז הרפואי הוקם בשיתוף בית החולים איכילוב. זהו המרכז הרפואי הראשון שהוקם בחברה הערבית מאז קום המדינה, והוא כולל חדרי ניתוח, מכון דיאליזה, מכון גסטרו, מכון דימות ועוד.
המערכת החדשה שהושקה כוללת חבילת AI משולבת ומתקדמת שמטרתה לייעל את עבודתו של הצוות הרפואי. המערכת מעניקה מגוון מקיף של אפליקציות רפואיות מתקדמות, לרבות צנתור וקולונוסקופיה וירטואליים, והדמיה מורכבת של כלי דם. מגוון יכולות זה מציב את המרכז הרפואי בחזית החדשנות הרפואית, ומאפשר לו לתת מענה לצרכים הרפואיים המגוונים של האוכלוסייה בבקעת סכנין בפרט, ובצפון בכלל.
השקת מערכת CT Incisive של פיליפס היא אירוע משמעותי, שכן מעתה גם בבקעת סכנין והצפון תהיה נגישות למרכז רפואי מתקדם עם מיטב החדשנות הרפואית בתחום ההדמיה. למעלה מ-330,000 תושבים בבקעת סכנין והסביבה, ייהנו מנגישות משופרת לשירותי בריאות, בדגש על בדיקות אבחון והדמיה מתקדמות.
מוחמד אבו יונס, יזם ובעלי המרכז הרפואי, מסר: "כתושב סכנין ואחד מבעלי העסקים באזור, לפני הרבה שנים ביקשנו לתרום משמעותית לקהילה שבה אנו חיים. במכלול הרעיונות שעלו זיהינו את תחומי הספורט ובריאות, כשני התחומים שיש בהם הערך המוסף הטוב ביותר בקהילה. מזה 7 שנים התחלנו בבניית המרכז הרפואי, הרבה אנרגיות ומשאבים הושקעו, הדבר לא היה קל ולפעמים זה היה נראה קשה מדי אך לא התייאשנו. אחרי הכל, היום אנחנו חונכים את תחילת פעילות המרכז ואלה הן בשורות טובות לקהילה באזור. אני מכאן קורא לקופות החולים השונות לשתף פעולה עם המרכז בכדי שהמבוטחים שלהן יזכו לקבל את הטיפול הרפואי האיכותי, הזמין והנגיש ביותר".
ד"ר עבד סעדי, מנהל רפואי, הוסיף: "היום מתחילים פרק חדש, אך בכדי שיתאפשר למטופלים לקבל את השירותים הרפואיים הנגישים עד הבית אשר המרכז הרפואי מספק, על הקופות להגיע להסכמים עם המרכז ואנו מצפים לשיתוף פעולה פורה לטובת המבוטחים הראויים לשירות נגיש וזמין יותר".

השקת המערכת. צילום: נטע קונס
ליאור בונפיס נשיא פיליפס ישראל, מסר: "כחברה שחזונה הוא לשפר את בריאותם ואיכות חייהם של מיליארדי אנשים בכל רחבי העולם באמצעות חדשנות, אנחנו בפיליפס ישראל נרגשים מאבן הדרך המשמעותית לה אנו שותפים היום, ומהזכות לקידום הבריאות גם בחברה הערבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה