כסף וצרכנות

רוסלנה רודינה מבוהלת: "פירכוס, התקף לב ומוות, סכנת לילדים"

רוסלנה רודינה העלתה בעקבות דיווח על ילד בן 6 שלקה בהתקף לב ונפטר לאחר ששתה לכאורה משקה אנרגיה 'מונסטר', ויצאה למתקפה גם נגד משקה 'פריים': "לא לקנות את הדבר הזה, לא ליפול בפח בטרנדים הדפוקים האלה!! זה סכנת חיים, האחריות היא שלנו"
מערכת ice | 
רוסלנה רודינה (צילום מסך קשת 12)
שוק המשפיעניות באינסטגרם הפך למכונת כסף משומנת שהחל דרך סטוריז רכים ונעימים באינסטגרם, והצמיח כוכבות חדשות, או העניק חיים חדשים לחלק מהן.  אחת מהמובילות שבהן, הדוגמנית ואושיית הרשת רוסלנה רודינה, שאתמול (רביעי) הוציאה לדרך פרויקט חדש. שנים של עבודה הגיעו לרגע השיא, כאשר רוסלנה רודינה השיקה את קולקציית התכשיטים שלה. אמרלדים ויהלומים טבעיים ויהלומי מעבדה להנגשת המחיר הם בין המוצרים שיימכרו תחת המותג שלה.
בנוסף, רוסלנה פתחה גם בחרם צרכנים נגד המשקה שהפך לטרנד מטורף בקרב ילדים ובני נוער - פריים, כאשר כתבה בסטורי שהעלתה כך: "לכל ההורים!!! שהילדים שלנו משגעים אותנו לקנות את הדבר הזה!! לא לקנות!!!!!!!!! מקרי מוות של ילדים בני 6 ובני 16 לאחר שתיית המשקה, יש בו כמות מטורפת של קפאין ונתרן גורם לפירכוס, התקף לב ועוד דברים. אל תתנו יד לדבר הזה איסור מוחלט!!! אנחנו המדינה היחידה בעולם שהרשו לעצמם להביא את זה לכאן, פשוט אסון!!! אם אתם אוהבים את הילדים שלכם, האחריות שלכם לא ליפול בפח בטרנדים הדפוקים האלה!!! נפלנו בהרבה דברים אל תפלו גם בזה!! זה לזמן את האסון הכי גדול לילדים שלנו".

רוסלנה רודינה נגד פריים (הסטורי של רוסלנה רודינה - אינסטגרם)

בהמשך, רודינה מחקה את הסטורי על פריים והעלתה מחדש דיווח של חדשות 13 על ילד בן 6 שלקה בהתקף לב ונפטר לאחר ששתה משקה אנרגיה 'מונסטר', כאשר כתבה: "לכל ההורים!!! אל תקנו לילדים את המשקאות האלה זה סכנה!!! לא כל שטות טיקטוק צריך להגשים ואנחנו נופלים בזה המון!! זה סכנת חיים האחריות היא שלנו!".

 רוסלנה רודינה והדיווח בחדשות 13 (הסטורי של רוסלנה רודינה - אינסטגרם)
 
בקולקציה יש מאפיין מרכזי והוא הצבע הירוק, כאשר הקמפיין צולם בחוף סידנאלי בהרצליה בבית שמיועד להריסה בקרוב. בין הפריטים בקולקציה: שרשראות, עגילים, טבעות וצמידים.
רק בשבוע שעבר, הכוכבת התחדשה ברכב יוקרה מסוג אקורה, שמיובא לארץ באופן אישי ובלעדי על ידי סוכנות גזפרו. הרכב שלה יהיה היחיד בישראל ותג המחיר שלו - 400 אלף שקל. היא בחרה בצבע שחור מתכתי ואין ספק שהיא הולכת לככב גם על הכביש.
אגב, רק לאחרונה הודיעה בסטורי שלה על החלטה הדרמטית שקיבלה - להפסיק עם השת"פים המזדמנים והקופונים, ולהתמקד בקמפיינים ארוכי טווח. "הגעתי למסקנה והחלטה שנכונה לגביי בלבד", כתבה כדי לא לפגוע במשפיעניות אחרות, "להפסיק עם הקוד קופון וכל הקישורים למיניהם. אני מאוד מאמינה במותג ובמה שאני יכולה לתת, ולפעמים זה מרגיש שזה קצת כבד עליי ולא תואם את מי שאני. אני בעד לקדם מוצרים של דגל כחול לבן, אבל בצורה שהיא באמת יותר אותנטית ונכונה ומתאימה לי".

רוסלנה משתפת כי היא מרגישה שהיא "הולכת לאיבוד" בין כל השת"פים הקטנים והמותגים. היא מוסיפה שהיא מכוונת לקמפיינים ארוכי טווח שהיא תוכל להיות מזוהה עימם. 
"אני יודעת שיש פה ויתור מטורף על כסף מטורף", הודתה. "אבל אני מרגישה שזה לא אני, ואני כן רוצה להמשיך לעבוד בדרכי כמו שהייתי רגילה".
נזכיר כי התחוללה סערה לאחרונה סביב משפיעניות הרשת שעוררה אושייה אחרת, דורין אטיאס. "את קוראת לעצמך משפיענית? איפה אתן בזמן אמת חוץ מלז**ן לאנשים את הארנק?!", זעמה אטיאס וקוממה עליה עשרות אושיות רשת וגם המון עוקבים ברשתות. "רק קודי קופון בראש שלכן. אתן מוכרניות הכי זולות, אתן לא משפיעניות. להשפיע זה דבר גדול. אפס אחריות כלפי אנשים שחושבים שהם צריכים קרם לחור של התחת ב-700 שקל. העיקר הבאת להם קופסה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה