בריאות

תיעוד מטריד: זאב צד חתול ורץ עמו בכביש בלב אילת

תושב אילת צילם הבוקר זאב רץ ברחובות העיר כשפיו חתול. מומחית מסבירה: "הבנייה המאסיבית דחקה את הזאבים מסביבתם הטבעית, והם נכנסים לשכונות לחפש אוכל"
מערכת ice | 
חתול שחור (צילום ויקיפדיה)
סרטון כזה לא רואים בכל יום, בטח לא בשטח עירוני בלב עיר מרכזית: תושב אילת צילם הבוקר (שבת) זאב מקומי הרץ באמצע הכביש בלב העיר, ונושא בפיו גוויית חתול אותו כנראה צד קודם לכן.
את המחזה המטריד צילם גיא שטיינבאום, והוא העלה אותו לרשת תחת הכותרת "אילתי אכפתי". על פי הפרסום באתר N12, הסרטון צולם ברחוב עין יהב באילת וככל הנראה הזאב שהגיע לשטח העירוני ניסה למצוא מקום שקט לזלול את הטרף.

לדברי הצלם, זו לא הפעם הראשונה שהוא רואה זאבים באילת, אבל בפעם הראשונה הוא רואה זאב שצד חתול. "בזמן האחרון הרבה חתולים נעלמו באילת והתושבים האשימו את העירייה שהיא אחראית להיעלמותם", אמר שטיינבאום.

קרדיט: גל א.שטיינבאום
עינת שטקלר זילברזוינג, אמנית סביבה המתעדת את בעלי החיים, אמרה ל-N12 כי אינה בטוחה שהזאב צד את החתול, ואולי נדרס ואז הזאב לקח אותו. "המדבר היה מקומם הביתי והטבעי במשך שנים רבות והבנייה המאסיבית דחקה אותם החוצה", אמרה. "לצערי בעלי חיים רבים נכנסים באחרונה לשכונות העיר. תנים, זאבים, צבועים, קיפודים ואפילו חזיר בר כדי לחפש אוכל. בקיבוצי הסביבה גם נעלמו באחרונה חיות בית כמו חתולים בגלל כניסתם של חיות בר כגון זאבים ותנים, שאיבדו את מקורות המחיה שלהם בטבע ונכנסים לתוך היישובים לחפש מזון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה