בריאות

אוהבים גלידה? זו הסיבה שאתם צריכים לאכול יותר

במגזין אטלנטיק פורסם מאמר מפתיע תחת השם: "האם ייתכן שגלידה בעצם בריאה לנו, וחוקרים מסתירים זאת במשך שנים?". במאמרו, דיוויד מריט ג'ונס סיפר כי הנחת היסוד לדבריו הם ניסוי שנערך בחולי סוכרת מסוג 2 שצרכו יותר גלידה מאשר אנשים בריאים ואובחנו כבעלי ??סיכון נמוך יותר למחלות לב
מערכת ice | 
גלידה בוזה (צילום אנטולי מיכאלי)
במשך שנים הייתה לה הנחה כי אכילת גלידה היא לא דבר בריא במיוחד. בין אם בשל הסוכר בריכוז גבוה, הקלוריות הרבות והלא חיוביות, אבל מאמר חדש ומסעיר במיוחד גורם לבלגן גדול שמשנה לחלוטין את כל מה שחשבו על הגלידה.
במגזין אטלנטיק פורסם מאמר מפתיע תחת השם: "האם ייתכן שגלידה בעצם בריאה לנו, וחוקרים מסתירים זאת במשך שנים?". במאמרו, דיוויד מריט ג'ונס סיפר כי הנחת היסוד לדבריו הם ניסוי שנערך בחולי סוכרת מסוג 2 שצרכו יותר גלידה מאשר אנשים בריאים ואובחנו כבעלי ​​סיכון נמוך יותר למחלות לב.

במאמר הוסבר: "יש מעט הסברים סבירים לתוצאות הללו", אחד המומחים שצוטטו במאמר גם אמר: "קיימת תפיסה לפיה הגלידה היא לא בריאה, אבל חשוב לזכור שיש בה שומן, יש בה חלבון, יש בה ויטמינים. זה יותר טוב מלחם"
אבל לא כולם מסכימים בינתיים. "כרופא אקדמי לבריאות הציבור, אני לא מתכוון למהר לאכול יותר גלידה על סמך המחקר הזה", הסביר ד"ר ג'ון פורד לגרדיאן הבריטי. גם חוקרים מאוניברסיטת הרווארד טענו כי ייתכן שחלק מהאנשים במחקר פיתחו בעיות בריאותיות כמו לחץ דם גבוה או עלייה בכולסטרול ולכן אכלו פחות מהקינוח האהוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה