מדדים ומחקרים

ויאגרה זה לחלשים: נמצאה דרך טבעית לשפר את הביצועים במיטה

גברים רבים סובלים משפיכה מוקדמת, ונעזרים בתרופות כאלה ואחרות כדי לשפר את הביצועים. אבל כעת נודע כי 30 דקות של ריצה במשך חמישה ימים בשבוע ישפרו את הביצועים שלכם במיטה באופן משמעותי
מערכת ice | 
בקבוק תרופות (צילום Istock)
גברים רבים נתקלים בבעיות בחדר המיטות. למעשה, 30 עד 80 אחוז מהגברים מדווחים על שפיכה מוקדמת. לכן, חלק מהפתרונות הם תרופות כאלה ואחרות כמו ויאגרה וכדומה, שעוזרות לשפר את הביצועים. אבל כעת, מדענים בארצות הברית בדקו את הנושא והגיעו למסקנה מסקרנת במיוחד, לפיה אם תעבדו קשה יותר בחדר הכושר, לא תזדקקו לתרופות, בניגוד גמור למה שנהוג לחשוב.
על פי המחקר, 30 דקות יותר של ריצה על הליכון או בשטח הפתוח, יעזרו בדיוק כמו תרופות לחיזוק האיבר הגברי ויעזרו לכם להחזיק יותר זמן בחדר המיטות מבלי להגיע לשפיכה מוקדמת.
למעשה, גברים שרצים 5 פעמים בשבוע, בממוצע של 30 דקות, יחזיקו הרבה יותר זמן במיטה ולא יסבלו משפיכה מוקדמת. על פי המחקר, מחקר הנוכחי סקר 54 מחקרים ששיתפו נתונים של 3,485 משתתפים ברחבי העולם שניסו התערבויות לא תרופתיות כדי לעזור לשפיכה המוקדמת שלהם. מתוך הסקירה הגדולה, עלה כי אנשים שנמצאים בכושר הטוב ביותר ושומרים על קצב של חמישה ימים בשבוע בהם הם רצים 30 דקות בכל פעם, יחזיקו הכי הרבה זמן בחדר המיטות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה