בריאות

מערכת MRI ירוקה שמפחיתה מתח: זה בית החולים שהתחדש

בית החולים The Holy Family בנצרת התחדש היום במכונת MRI חדשה מבית פיליפס שתאפשר פעילות ירוקה יותר, שבין היתר תפחית חרדה ומתח בעת הבדיקה
מערכת ice | 
השקת מכונת MRI (צילום פוטו יהב גמליאל)
בית החולים The Holy Family בנצרת השיק היום (ד') מערכת MRI חדשה מבית פיליפס, ותהווה פתרון ייחודי שמאפשר חווית בדיקה מרגיעה שמפיגה מתח וחרדה. לצד זאת, מדובר בטכנולוגיה ירוקה ופורצת דרך המפחיתה שימוש בהליום - חומר הפוגע בסביבה.
כמו כן, מדובר במערכת השוקלת כ-900 ק"ג פחות ממכשירים אחרים ובכך מפחיתה את אתגר המיקום של המכונה, כמו גם את עלויות ההרכבה התפעול והתחזוקה.
אנדריאה צ'לי, מנכ"ל אזורי, מדינות הים התיכון, פיליפס העולמית מסר: "אנחנו גאים מאוד בשיתוף הפעולה שלנו עם בית החולים המשפחה הקדושה בנצרת, שיתוף הפעולה הזה הוא צעד נוסף בדרך אל המטרה שלנו להציל ולשפר את חייהם של 2.5 מיליארד איש
בשנה עד 2030".
ליאור בונפיס נשיא פיליפס ישראל הוסיף: "מדובר בהתקנה שמשמעותה שירות טוב יותר עבור ציבור המטופלים בכלל ותושבי הצפון בפרט. אנו גאים בשיתוף הפעולה עם בית החולים וביכולת שלנו להציג חדשנות שגם משפרת ומצילה חיים וגם שומרת על הסביבה".
אבירם סושרד, מנכ”ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל בירך: "התקנה של MRI היא אירוע משמעותי בכל בית חולים בישראל  ואנו גאים מאוד בשיתוף הפעולה עם בית החולים Holy family בנצרת. המכשיר החדש ירחיב את  זמינות בדיקות ה MRI בצפון תוך שמירה על הסביבה ועל איכות השירות הרפואי".
אברהים חרבג'י מנהל בית החולים Holy Family ומנכ"ל בית החולים רו"ח בשארה שוקייר מסרו: "אנו נרגשים להיות בין בתי החולים הראשונים בישראל להציע למטופלינו את היתרונות של מערכת ה MRI החדשנית. אני מברך על שיתוף הפעולה הפורה יחד עם חברת פיליפס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה