בריאות

תינוקת נפלה משידת החתלה במעון; מצבה קשה

תינוקת בת פחות משנה נפלה בשבוע שעבר משידת החתלה במעון היום. בעקבות דיווח על המקרה ומצבה הקשה של התינוקת המעון נסגר מידית ונלקחו צילומי אבטחה מהמקום לחקירה
מערכת ice | 
תינוק (צילום unsplash)
מקרה שלצערנו כבר אין כה חריג במדינה התרחש בשבוע במעון באזור הדרום בארץ. תינוקת שנפלה משידת החתלה בזמן ששהתה במעון יום הועברה לטיפול נמרץ במצב קשה. לאחר תחילת החקירה המעון נסגר באופן מידי.
על פי דיווח של חדשות N12 הצהרון פעל באופקים בדרום הארץ וזאת ללא רישיון חוקי. בהתאם לכך לא התקיים עליו פיקוח ונמצאו במקום אלמנטים רבים מסכני חיים. יתרה מכך, מתברר כי לא הייתה זו הנהלת המעון שדיווחה על המקרה ומצבה הקריטי של התינוקת, שגילה הוא פחות משנה. תודות לדווח של האם לרשויות התגלתה האמת על המעון והנהלתו.
לאחר הדיווח המעון כאמור נסגר ונלקח מהמקום שלל צילומים על מנת להמשיך בחקירה. ההמלצה להורים היא לבדוק את תקינותו וקיומו של הגן או המעון אליו הם בוחרים לשלוח את הילדים.
בחודש האחרון גננות רבות החלו למחות לאור האלימות בגנים, אך לא בנוגע לאלימות כלפי הילדים אלא דווקא האלימות מצד ההורים כלפי צוותי החינוך. מקרי אלימות דומים קורים גם בכבישים וכלפי הנהגים שמפעילים את קווי התחבורה הציבורית ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה