רכב

אתגר חדש לטכנולוגיות בריאות עבור הנוסעים ברכב יוצא לדרך

התחרות, Mobility E-Health מיועדת לאתר טכנולוגיות חדשניות, שיסייעו לנטר ולאבחן את בריאות הנהגים והנוסעים ברכב
מערכת ice | 
עמנואל נחמיאס (צילום יחצ)
אתגר בינלאומי בתחום בריאות הנוסעים והנהגים ברכב יוצא לדרך, וקורא ליזמים וסטארטאפים ישראלים בתחום הבריאות הדיגיטלית והאוטומוטיב להציע פתרונות חדשניים בתחום. התחרות, Mobility E-Health מיועדת לאתר טכנולוגיות חדשניות שיסייעו לנטר ולאבחן את בריאות הנהגים והנוסעים ברכב, תוך שימוש במערכות הרכב המקוריות או בקישור אליהן.
את התחרות יוזמת קבוצת Software République, המקדמת פתרונות לתעשיית האוטומוטיב של העתיד, וחברים בה תאגידים אירופיים בהם: רנו, דאסו סיסטמס, אורנג', אס.טי.מיקרו - אלקטרוניקה, אטוס ותאלס. עדיפות תינתן לפתרונות שיתבססו על מערכות רכב קיימות (כגון חיישנים ומצלמות). עם זאת ייבחנו גם פתרונות שיתבססו על מכשירים חיצוניים, כמו טלפון נייד, שעון לביש, ועוד. הרעיון הוא לייצר יישומים ופתרונות חדשים לטובת נוחותם ובריאותם של הנוסעים ברכב במובן הרחב ביותר, במימד הפיזי והנפשי.
התחרות בישראל תרוכז על ידי מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל, הפועלת בשגרה לזיהוי וניסוי (POC) של טכנולוגיות ישראליות בתחום האוטוטק. עמנואל נחמיאס, מנהל פיתוח עסקי של המעבדה אומר: "ישראל נחשבת למדינת מפתח באתגר בינלאומי זה בזכות היצירתיות והתעוזה של היזמים כאן, אך גם בזכות מעמדה של ישראל כמעצמה בתחומי טכנולוגיות הרכב וטכנולוגיות הבריאות הדיגיטלית. אנו שמחים לקדם טכנולוגיות ישראליות מול Software République ובטוחים שהפרויקטים החדשניים שיציעו יזמים ישראלים ימשיכו להפתיע אותנו".
יזמי הפתרונות הנבחרים יזכו בהזדמנות לעבוד על הפרויקט שלהם יחד עם התאגידים השותפים ב-Software Republique ולהצטרף לתוכנית האינקובטור של הקבוצה כדי להאיץ ולקדם את הסטארטאפ שלהם. הגשת הפרויקטים עד 4 בנובמבר, והכרזה על הזוכים תתקיים לקראת סוף 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה