בריאות

סימילאק שוב יורדת מהמדפים: ריקול חדש יוצא לדרך

אבוט הודיעה כי היא שוב מבצעת ריקול לפורמולת סימילאק וכן תרכובות מזון אחרות לתינוקות בגלל שייתכן והמוצר לא נאטם היטב ועלול לגרום לתופעות לוואי. מאבוט נמסר: "המוצרים המשווקים בישראל אינם נכללים באיסוף היזום של בקבוקי מזון מוכן לאכילה (59 מ"ל) מאצוות מסויימות שמבצעת אבוט בארה"ב"
מערכת ice |  3
סימילאק
אבוט יוזמת ריקול ענק לשורה של מוצרים נוזליים מוכנים להאכלה עבור תינוקות וילדים, כולל המותגים Similac Pro-Total Comfort, Similac 360 Total Care, Similac 360 Total Care Sensitive, Similac Special Care 24, Similac Stage 1, Similac NeoSure, סימילאק מים (מעוקר) ותמיסת אלקטרוליטים Pedialyte.
המוצרים הכלולים בריקול יוצרו במתקן הייצור בקולומבוס, אוהיו. מוצרים אלה נכללו בריקול מכיוון שלחלק מהקופסאות יש מכסים שאולי לא נאטמו לחלוטין, מה שעלול לגרום לקלקול המוצר. אם צורכים מוצר מקולקל, עלולים להופיע תסמינים במערכת העיכול כגון שלשולים והקאות.

אבוט ממשיכה בייצור מוצרי פורמולה נוזלית של סימילאק Ready-to-Feed עבור בתי חולים ומשרדי ספקי שירותי בריאות בקו ייצור אחר. תחליפי תינוקות Similac ימשיכו להיות מיוצרים בגדלים ובפורמטים חלופיים של מוצרים למשלוח למקומות קמעונאיים, בנוסף לייצור מוגבר ברחבי רשת הייצור העולמית.
המוצרים שנכללו בריקול הופצו בעיקר לבתי חולים ולכמה משרדי רופאים, מפיצים וקמעונאים בארה"ב, כולל פורטו ריקו; חבילה אחת של מוצרים נשלחה לברבדוס, ברמודה, קולומביה, הרפובליקה הדומיניקנית, האיטי, ג'מייקה, סנט קרואה וסנט תומאס; ושתי משלוחים נשלחו לקנדה, קוראסאו, פנמה וטרינידד וטובגו.
מאבוט נמסר: "המוצרים המשווקים בישראל אינם נכללים באיסוף היזום של בקבוקי מזון מוכן לאכילה (59 מ"ל) מאצוות מסויימות שמבצעת אבוט בארה"ב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כשהבן שלי ניה תינוק, נהיה סגול מהסמילאק, מייד בי"ח
    שיר 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזרתי למטרנה כי הבן שלי היה תינוק, לפי טיפת חלב נתתי לו סמילאק, פתאום בכה נורא, נהיה סגול והפסיק לבכות, מיידית בשישי בלילה לבית חולים, הרופא אמר להפסיק מיידית עם סמילאק, רק מטרנה, היה נורא
    סגור
  • 1.
    הילד שלי משלשל כבר חודשיים שלמים ולא ברור ממה!!
    דורין 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיכוי גדול שכן הגיע אלינו וזה מקולקל
    סגור
  • חבל
    גארפילד 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל שהוא משלשל, והאם אתם ההורים, כאשר ראיתם שהוא משלשל לא עשיתם כלום? בכדי לבדוק את זה? עם רופא? או פורומים אחרים
    סגור