בריאות

יוזמה מרגשת: עיריית אשקלון תקים מרכז ספורט טיפולי לילדים

עיריית אשקלון מכריזה על הקמת מרכז צעירים חדש שמטרתו להעניק טיפול מוטורי ורגשי לילדים בגיל גן עד כיתה ג', תוך קבלת תמיכה מקופות החולים
מערכת ice | 
ילדים (צילום freepik)
עיריית אשקלון מכריזה כי היא עומדת להצטרף למיזם חשוב ומרגש למען ילדים בעלי בעיות רגשיות ופיזיות. בעיר עומד להיפתח מרכז ספורט טיפולי חדש שמטרתו לטפל בבעיות רגשיות ובעיות מוטוריות אצל ילדים, החל מגיל גן חובה ועד כיתה ג'.
המרכז הוא יוזמה של נורית פרגל, מורה לספורט טיפולי, בעלת תואר שני בחינוך מיוחד, מרצה בקורסי הכשרה למורים לספורט טיפולי ובעלת וותק של 25 שנים בתחום. המרכז באשקלון יצטרף למרכזים דומים מיבנה, ירושלים, אשדוד וגדרה, כשהמרכז החדש יהיה המיקום הדרומי ביותר עד כה וישתף פעולה עם קופות החולים: כללית, מכבי ולאומית.
לדברי נורית פרגל "דור המסכים", המתייחס בעיקר לטווח הגילאים שעבורו יוקם המרכז, הוא זה שגורם באופן ניכר במיוחד לבעיות פיזיות אצל הילד, שמבלה את רוב ימיו בישיבה שאינה תקנית או בשכיבה מרובה וסטטית. כמו כן, לדור זה כאמור בעיות רגשיות שההורים יכולים לזהות מוקדם למדיי, כמו ביישנות, עצלנות, פינוק ייתר, חוסר ביטחון, סרבנות, מרדנות ועוד.
 
כל אלו, אומרת פרגל, הם נורות אדומות עבור ההורים ובדיוק לשם הטיפול המוקדם בהם יוקם המרכז החשוב עבור תושבי אזור הדרום הצעירים.
יתרה מכך מבהירה פרגל כי לילדים בגיל זה ישנם שלושה קשיים עיקריים: עם עצמם, עם ההורים ועם קבוצות אחרות של ילדים. הפתרון לטענתה הוא הספורט הטיפולי, המשולב בטיפול רגשי ולהם השפעה חיובית על כל תחומי הקושי שציינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה