בריאות

אימה בים: פניו של בן 13 ננשכו ע"י כריש

ילד בן 13 אשר יצא יחד עם משפחתו לשיט דיג בפלורידה הותקף על ידי כריש - וטופל ע"י 10 תפרים בפניו; " אמא, אמא, כריש! תוציא אותי מכאן! "
מערכת ice |  2
כריש (צילום pixabay)

ילד בן 13 יצא יחד עם משפחתו למסע דיג ללכידת לובסטרים, ונתקל בהפתעה מפחידה במיוחד, בדמות לסתותיו של כריש מסוג נרס – הנחשב ללא תוקפני בדרך כלל. כך עולה מדיווח ב- Fox 35 Orlando.

לפי הפרסום, פישר הריקו ומשפחתו  נוהגים לצאת לשיט דיג שכזה בפלורידה , בכל קיץ בעונת הלובסטרים. "ראיתי אחד גדול (לובסטר), ותפסתי אותו ביד. בדרך למעלה, כשהיה לי את הלובסטר ביד, הרגשתי טפיחה קטנה בגב הרגל שלי, הסתכלתי לאחור והכריש היה בפנים שלי", אמר פישר בראיון לערוץ האמריקאי.
 


הוא הוסיף כי הרגיש את הדג הטורף נצמד לפניו, "זה היה מפחיד, כאילו, ניסיתי לברוח, אבל זה היה כל כך מהר", אמר וסיפר כי תפס את הכריש בפניו ומשך אותו מעליו לפני שהוא "שחה הכי מהר שיכולתי לחזור לסירה, בצרחות".

"הוא פשוט צרח, 'אמא, אמא, כריש! תוציא אותי מכאן! תוציא אותי מהמים!'" העידה האם ​​ריאנון הריקו. "אלו באמת היו חמש הדקות המפחידות בחיי. רק לשמוע את האימה בקול של הילד שלך, זה משהו שאני לא מצליחה להוציא מהראש שלי".

.
עוד תואר בדיווח כי משפחתו של פישר הובילה אותו חזרה לחוף והסיעה אותו לטיפול דחוף במהלכו בוצעו 10 תפרים על שפתו העליונה. למרות שהכריש הותיר חותם, הוא לא הרס את אהבתו של פישר לאוקיינוס. "אני מוכן, אבל אני מרגיש שבפעמים הראשונות אני קצת אפחד, אבל אני אכנס למים", אמר.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי שצד חיות
    רות 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שלא יתפלא שהחיות צדות אותו
    סגור
  • 1.
    עובדים עליכם
    חכם ירושלמי 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל הזמן כותבים שכריש לא תוקפני ! הוא ממש נחמד גם נחש נחמד וגם תנין וגם פומה וגם טיגריס וגם אריה ! ואלו שכותבים ואומרים זאת למדו זאת מהחמור !
    סגור