בריאות

בשורה למבוטחי קופת החולים: איפה ניתן להגיע ללא תור עד 23:00?

היום ניתן יהיה להתחסן לשפעת עד 23:00 במלר"דים של מאוחדת, ללא צורך בקביעת תור מראש. בדומה לשנה שעברה, השנה הוזמנו 250,000 חיסונים, ביניהם חיסון עם מינון מוגבר. ד"ר רוני פרבר: "עונת השפעת מגיעה אלינו לאחר שאוסטרליה וניו-זילנד, כלי לניבוי התחלואה בעולם, חוו השנה תחלואה גבוהה בשפעת"
מערכת ice | 
מאוחדת (צילום דוברות מאוחדת)
מקדימים חיסון לסיכון: מבצע חיסוני השפעת במאוחדת יצא לדרך. ניתן יהיה להתחסן עד 23:00 במלר"דים של קופת חולים מאוחדת, ללא צורך בקביעת תור מראש.  הבוקר (שני) הגיעו למרפאות מאוחדת המתחסנים הראשונים שקיבלו את חיסון השפעת. השנה, ובנוסף לאפשרות להגיע בשעות פעילות המרפאה, ניתן יהיה להתחסן גם בשעות הערב במלרד"ים (מרכזים לרפואה דחופה) של הקופה הממוקמים בירושלים, תל אביב, חדרה ואשדוד, והחיסונים יגיעו למוקדים אלה במהלך השבוע.
ד"ר רוני פרבר, מנהל מחלקת בריאות הציבור במאוחדת, מסביר כי "בכך שאנחנו מאפשרים לאנשים להגיע להתחסן אחרי שעות העבודה וללא צורך בקביעת תור מראש, אנחנו מקווים להעלות את ההיענות לחיסון שהייתה נמוכה יחסית בשנה שעברה". בדומה לשנה שעברה, השנה הוזמנו 250,000 חיסונים, ביניהם חיסון HD - חיסון עם מינון מוגבר (פלוזון) המיועד לגילאי 65 ומעלה שינתן לאוכלוסיות בסיכון וחיסון בתרסיס (פלומיס).

החיסון הראשון הבוקר במרפאת שפרינצק של מאוחדת בתל אביב (צילום: דוברות מאוחדת)
לדבריו של ד"ר פרבר, "עונת השפעת מגיעה אלינו לאחר שאוסטרליה וניו-זילנד, כלי לניבוי התחלואה בעולם, חוו השנה תחלואה גבוהה בשפעת. מספר המקרים המדווחים השבועי גבוה מהממוצע בשבע השנים האחרונות, ויותר ממחצית מהמאושפזים היו ילדים מתחת לגיל 16, מתוכם 5.6% אושפזו בטיפול נמרץ".
"בישראל, כמעט כל ילד רביעי חולה בשפעת, במעונות היום כל ילד שני חולה בשפעת, ולתינוקות וילדים צעירים יש סיכויים גבוהים יותר לפתח סיבוכים בעקבות מחלת השפעת. לכן, אנחנו ממליצים להקדים ולהתחסן ולמנוע מחלה קשה". ניתן להזמין תור לחיסון דרך האתר והאפליקציה, או במוקד הטלפוני 3833* או להגיע ללא תור בשעות פעילות המלר"דים של הקופה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה