בריאות

משרד הבריאות חושף: זה הפסיכולוג שהורשע בעבירות מין בקטינים

על רקע הרשעתו בעבירות מין חמורות בשני קטינים,  ועדת המשמעת במשרד הבריאות ביטלה לצמיתות את רישיונו של עידן קוסובסקי מלעסוק בתחום הפסיכולוגיה. עוד נודע, כי שמו נמחק מפנקס הפסיכולוגים של משרד הבריאות

מערכת ice | 
תקיפה מינית (צילום shutterstock)
משרד הבריאות מודיע היום (ראשון) כי ועדת המשמעת של המשרד שמונתה לפי חוק הפסיכולוגים, ביטלה לצמיתות את רישיונו של עידן קוסובסקי מלעסוק בתחום הפסיכולוגיה ושמו נמחק מפנקס הפסיכולוגים של משרד הבריאות.
ההחלטה הדרמטית של משרד הבריאות מתקשרת לעובד כי קוסובסקי הורשע בעבירות מין חמורות בשני קטינים. על פי ההודעה הרשמית שפרסם משרד הבריאות, עידן קוסובסקי מרצה אונס מאסר בן 55 חודשים בגין מעשים אלו.  בהתאם להחלטת בית המשפט, החל מחודש פברואר 2020 נאסר על עידן קוסובסקי להעניק כל טיפול נפשי למטופלים.
על פי הקובלנה שהוגשה ע"י משרד הבריאות נגד עידן קוסובסקי, פעל הנקבל מתוך מודעות ובמזיד, כך שהוא הפר את האמון המקצועי בו באופן בוטה, שכן מעשיו עומדים בניגוד לתכלית מקצועו – סיוע למי שבמצוקה.
מטעם משרד הבריאות נמסר: "משרד הבריאות נוקט במדיניות של אפס סובלנות כלפי פגיעות והטרדות מיניות במערכת הבריאות. על מנת לטפל באופן עמוק ומקיף בתופעה הפסולה, פועל משרד הבריאות במגוון צעדים, בניהם, החמרה משמעותית בתקופה האחרונה בעונשים המוטלים על הפוגעים".
עוד צוין, כי משרד הבריאות יוצר קשר עם כל אדם שנפגע או הוטרד על רקע מיני ואף מזכיר כי ניתן לפנות לממונים על הטרדות מיניות בארגונים שונים או לממונה במשרד הבריאות על תחום ההטרדות המיניות על ידי מטפלים בנציבות קבילות הציבור למקצועות הרפואה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה