בארץ

בעקבות תלונות על הטרדה מינית: מנכ"ל מטה משפחות החטופים התפטר

עובדים ומתנדבים במטה משפחות החטופים הגישו תלונה נגד מנכ"ל המטה, יוסי מואטי, אחרי שלטענתם הוא הטריד אותם מינית. כעת, מואטי החליט להתפטר מתפקידו
מערכת ice |  2
הפגנות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לפיני מספר ימים ב"חדשות 12" הפילו פצצה של ממש וחשפו  כי עובדים ומתנדבים במטה משפחות החטופים הגישו תלונה נגד מנכ"ל המטה, יוסי מואטי, אחרי שלטענתם הוא הטריד אותם מינית. היום (רביעי) הדרמה הגיעה לשיאה, אחרי שמואטי הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו כראש מטה משפחות החטופים, זאת בעקבות התלונות שהוגשו נגדו.
כזכור, הכל החל כאשר מספר פעילים במטה הגישו נגד מואטי תלונות על הטרדה מינית, אחרי שטענו כי הוא דיבר אליהם בצורה בוטה ופוגענית. בעקבות כך, השופטת לשעבר אורנית אגסי, מונתה כדי לבדוק את הנושא, שכן היא מתמחה בתחום ההטרדות המיניות.
אחרי שהשופטת בדימוס אורנית אגסי, חקרה את הנושא וזימנה את המתלוננים לתת לה עדויות ולספר לה את מה שקרה. היא גם זימנה בעצמה את ראש מטה משפחות החטופים לשעבר, שכאמור התפטר כעת מתפקידו, יוסי מואטי, כדי שייתן לה את גרסתו האישית על התלונות שהצטברו נגדו. לאחר השיחה שערך עם שופטת בדימוס אורנית אגסי, מואטי כאמור החליט לשים את המפתחות על השולחן ועזב את תפקידו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן אדם נותן את כל כולו תשעה חודשים למען החטופים
    ערן 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דיבר אליהם לא יפה מממ עושים מזה הטרדה מינית ועכשיו החטופים לא חשובים רק השתולים של רונן צור שבאו להרוס את המטה עם השקים שלהם
    סגור
  • א
    א 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו אז..מותר לו להטריד?
    סגור