בריאות

מחקר חדש קובע: זו התרופה שמפחיתה ב-94% את הסיכון לחלות בסוכרת

התרופה היעילה ביותר בעולם להורדה במשקל, זריקת ההרזיה מונג'רו, שמפחיתה את משקל הגוף בכ-23% בממוצע, ומפחיתה את הסיכון לחלות בסוכרת בקרב מבוגרים בסיכון, נוחתת לראשונה בישראל
מערכת ice | 
סוכרת (צילום מוס"ל)
ישראלים רבים שסובלים מעודף משקל, מחפשים פתרונות דרך תרופות, זריקות וכדומה. הבוקר (רביעי) נודע על בשורה נהדרת לאלה שמחפשים להוריד במשקל גופם, אחרי שנודע כי התרופה היעילה ביותר בעולם להורדה במשקל, זריקת ההרזיה מונג'רו, נוחתת לראשונה בישראל.
על פי הפרסום של "מעריב", החברה היצרנית הגישה בקשה לאישור התרופה בישראל. במחקר שנערך לאחרונה בנוגע ליעילות של זריקת ההרזיה מונג'רו, עלה כי היא התרופה היעילה ביותר להרזיה בעולם, עם ירידה של 23% ממשקל גופם של המשתתפים במחקר.
במחקר שערכה החברה השתתפו 1,032 מבוגרים, שצרכו את התרופה במשך שלוש שנים. המחקר הראה כי בנוסף לירידה במשקל, מונג'רו הפחית ב-94% את הסיכון להתקדמות סוכרת מסוג 2 במבוגרים הסובלים ממצב של "טרום סוכרת" והשמנת יתר.
בנוסף על כך, המחקר כאמור מצא כי הנחקרים שטופלו במינון של 15 מיליגרמים חוו ירידה ממוצעת של כ-23% במשקל הגוף. מדובר בתרופה שעשויה לעשות מהפכה של ממש בעולם הרפואה, כאשר על פי הערכות שונות, התרופה תאושר ותנחת ממש בקרוב בישראל, אז תיכנס לסל התרופות בארץ.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה