בריאות

במאות מיליוני שקלים: נתונים רפואיים יעברו בין בתי וקופות החולים

SecureNet מקבוצת Aman הקימה מערכת להעברת קבצי דימות באופן מאובטח עבור כללית שירותי בריאות. המערכת המאובטחת מסייעת בין היתר להעברת מידע רלוונטי על אודות הפצועים. סמנכ"ל המכירות עידו לכשקוב: "גאים על הזכות שניתנה לנו לפתח מערכת שמסייעת להעניק טיפול יעיל יותר בפצועים עד כדי הצלת חיים"
מערכת ice | 
חדשנות רפואית (צילום shutterstock)
SecureNet מקבוצת AMAN נרתמה למאמץ המלחמתי ומפתחת מערכת להעברת קבצי דימות עבור כללית שירותי בריאות שתאפשר ממשק של המידע בין קופות חולים, בתי חולים ומוקדי חירום בפריסה ארצית. החברה מזמינה שאר מוסדות שירותי הבריאות שקולטים פצועים להמשך טיפול, להשתמש במערכת שפיתחה.
המערכת המאובטחת מסייעת בין היתר להעברת מידע רלוונטי על אודות הפצועים באופן מאובטח ומהיר. בנוסף למערכת, הפעילה מיד צוות מומחי אבטחת מידע, סייבר וסיסטם לביצוע החיבורים. בעזרת הטכנולוגיה הזו, בתי החולים וקופות החולים יוכלו להעניק שירות מהיר ויעיל למאות פצועים ובכך לסייע בהצלת חיים. 
כללית, ארגון הבריאות הגדול בישראל, הטילה על SecureNet את המשימה הקריטית של ייעול תהליך ההעברה לבדיקות הדמיה, מתוך הכרה בחשיבות של תקשורת חלקה ושיתוף פעולה באספקת שירותי בריאות. הפרויקט של SecureNet זכה בתחרות מצטייני המחשוב. הפרויקט לא רק הציב סטנדרט חדש ליעילות ואפקטיביות בניהול שירותי הבריאות אלא גם מסייע עד היום בהצלת חיים ממשית.
עידו לכשקוב, סמנכ"ל מכירות של SecureNet מקבוצת Aman: "אנו גאים על הזכות שניתנה לנו לפתח מערכת שמסייעת להעניק טיפול יעיל יותר בפצועים עד כדי הצלת חיים. בפועל, הפרויקט מאפשר להעביר את המידע הרפואי של מטופלים לרבות חיילים פצועים בין בתי החולים ומרכזים רפואיים במהירות ותוך שמירה על אבטחת המידע הרגישה ביותר, כל אלו מביאים יתרון קריטי שבא לידי ביטוי במצב החירום אליו נקלענו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה