בעולם

איראן מקיימת תרגיל צבאי: האם המתקפה על ישראל תתרחש הלילה?

סוכנות הידיעות האיראנית מאהר מדווחת כי איראן מקיימת תרגיל צבאי בצפון המדינה. עם זאת, נכון לשעה זו אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף. "האירוע המלחמתי יכול להימשך יממה, אבל הוא גם יכול לגרור ללחימה שתמשך ימים"
מערכת ice | 
מתקפה איראנית על ישראל (צילום shutterstock)
על רקע דריכות השיא בישראל לקראת מתקפת נקם איראנית בעקבות חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמעיל הנייה, סוכנות הידיעות האיראנית מאהר מדווחת הערב (שלישי) כי איראן מקיימת תרגיל צבאי בצפון המדינה. 
אתמול צוטטו גורמים על ידי רשת פוקס ניוז האמריקנית, לפיהם קיים חשש ניכר לכך שמתקפת הנקם של טהרן נגד ישראל צפויה להתחיל תוך פחות מ-24 שעות.בצה"ל מעריכים כי חיזבאללה יבקש לפגוע במטרות צבאיות. עם זאת, נכון לשעה זו אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף.
"האירוע המלחמתי יכול להימשך יממה", ציינו מקורות, "אבל הוא גם יכול לגרור ללחימה שתמשך ימים, ורק התערבות חיצונית תעצור את העוצמה הישראלית אל מול לבנון".
דובר צה"ל מסר אמש בהצהרתו לכלי התקשורת: "אנחנו נעדכן בכל שינוי במדיניות ההתגוננות בפלטפורמות של פיקוד העורף וצה"ל. אני אהיה כאן, החל מהערב ובמהלך הימים הקרובים בכדי לעדכן אתכם, לענות על שאלות ולשקף את תמונת המצב כפי שהיא, גם כאשר אין שינוי בהנחיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה