בריאות

כך תמנעו ממחלות: 5 המאכלים שישמרו אתכם בריאים

מחקרים מראים כי חמשת המאכלים הללו יכולים לחזק את המערכת החיסונית ולשמור על בריאותכם. הקורונה חוזרת לחיינו לאט לאט וגם המעבר בין המזגן לחום שבחוץ אינו תורם לשמירה על בריאותינו, אז מה עושים? אלו הם 5 המאכלים שחיוני לשלב בארוחות כדי לשפר את המערכת החיסונית של הגוף
מערכת ice | 
שומרים על הבריאות (צילום shutterstock)
מחקרים רבים מצביעים על כך שתזונה בריאה ומגוונת יכולה לחזק את המערכת החיסונית ולסייע במניעת מחלות. להלן חמשת המאכלים המומלצים על ידי מומחים לתזונה שיכולים לשפר את המערכת החיסונית שלכם.
פירות הדר - פירות הדר כמו תפוזים ולימונים עשירים בוויטמין C, הנחשב לאנטי-אוקסידנט חזק התומך במערכת החיסונית. ויטמין C מסייע בריפוי פצעים, מגן על תאי הגוף מפני פתוגנים ומפעיל תגובות אנטי-דלקתיות.
שיבולת שועל - שיבולת שועל מכילה סיבים תזונתיים ובטא-גלוקן, התורמים לחיזוק המערכת החיסונית. השיבולת שועל גם מכילה פוליפנולים, הנחשבים לאנטי-אוקסידנטים ואנטי-דלקתיים.
בטטה - בטטה מכילה בטא-קרוטן, שהופך בגוף לוויטמין A החיוני למערכת החיסונית. בנוסף, הבטטה עשירה בוויטמין C, המגביר את יעילות המערכת החיסונית.
שום - השום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-בקטריאליות. הוא מכיל חומרים פעילים ביולוגיים המסייעים בתיקון DNA, עיכוב צמיחת תאי סרטן והפחתת דלקות.
יוגורט - יוגורט עשיר בפרוביוטיקה, המסייעת בבניית מערכת עיכול בריאה, שמשפיעה באופן ישיר על המערכת החיסונית. פרוביוטיקה מעודדת חיידקים טובים במעי, החיוניים לפעילות חיסונית תקינה. מאכל זה מומלץ לאכול בארוחת הבוקר שכן בנוסף לתרומתו לבריאות הכללית של הגוף הוא גם תורם לשיפור תפקוד המוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה