בריאות

טרגדיה בבריכת השחייה: פעוט טבע למוות, ה-9 מתחילת השנה

פעוט טבע בבריכה ברהט. על פי הנתונים של ארגון בטרם לבטיחות ילדים, זהו הילד התשיעי שטבע למוות מתחילת השנה. עוד עולה מהנתונים כי 90 ילדים טבעו למווות בחמש השנים האחרונות (2019-2024), כך שבהחלט מדובר בתופעה שקשה למגר אותה בישראל
מערכת ice | 
בריכה (צילום freepik)
אם לא הספיקו הטרגדיות הקיץ שגבו את חייהם של תינוקות ופעוטות שנשכחו ברכבים לוהטים, אמש (שבת) נרשם אסון נוסף בדרום כאשר פעוט כבן שנתיים בלבד טבע למוות בבריכה ברהט.
על פי הנתונים של ארגון בטרם לבטיחות ילדים, זהו הילד התשיעי שטבע למוות מתחילת השנה. עוד עולה מהנתונים כי 90 ילדים טבעו למווות בחמש השנים האחרונות (2019-2024), כך שבהחלט מדובר בתופעה שקשה למגר אותה בישראל.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "החופש הגדול עוד לא התחיל וכבר אנחנו רואים עלייה במספר מקרי הטביעות. בשנים האחרונות טביעת ילדים הפכה למכת מדינה, כשהבריכות הביתיות מהוות את אחד הגורמים הבולטים לריבוי הטביעות".
עוד הוסיפה: "אני קוראת להורים, אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - טביעה מתרחשת בדממה ובמהירות, בדיוק ברגע בו לא שמנו לב. בסביבת המים לא משאירים ילדים ללא השגחה אפילו לרגע. כאשר יש יותר ממבוגר אחד, קובעים בכל זמן מבוגר תורן שתפקידו להשגיח על הילדים במרחק נגיעה וללא הסחות דעת. בריכות ביתיות מגדרים עם שער שננעל אןטומטית למניעת כניסת ילדים ללא השגחה, ובריכות קטנות מרוקנים מיד בתום השימוש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה