בריאות

המשחק האהוב יורד מיידית מהמדפים: "סכנת חנק, סתימת מעיים"

משחק מגנט 168 חלקים, מק"ט 0044550006662 (מדבקה בגב הקופסה) של היצרן MAGNETIC HAPPY WORLD, ארץ ייצור: סין עלול לגרום לסוג סיכון חנק ופגיעה באברים פנימיים של המשתמש
מערכת ice | 
צעצועים (צילום pexels)
הממונה על התקינה, איגור דוסקלוביץ מבקש להביא לידיעת הציבור את הודעת חברת צעצועי המרכז הראשון בע"מ הקוראת לציבור להפסיק את השימוש מיידית  במוצר שיובא ושווק על ידה.
מדובר במשחק מגנט 168 חלקים, מק"ט 0044550006662 (מדבקה בגב הקופסה), יצרן: MAGNETIC HAPPY WORLD  , ארץ ייצור: סין סוג סיכון: חנק ופגיעה באברים פנימיים של המשתמש.
בבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו: ת"י 562 - חלק 1 בטיחות צעצועים. להלן פירוט הליקוי:  קיימים חלקים קטנים המכילים מגנטים בעלי כוח משיכה גבוה מהנדרש בתקן. במצב של בליעתם קיימת סכנת חנק ואף פגיעה באברים פנימיים (כגון סתימת מעיים ופגיעה במערכת העיכול).
פעולה נדרשת: כל המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך החזרתו וקבלת פיצוי כספי. לפרטים נוספים ניתן לפנות לחברת "צעצועי המרכז הראשון בע"מ" בכתובת בית חנינה, טאה חוסיין 62.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה