בריאות

ריקול דחוף למוצר שיש בכל בית: "סכנה לפריצת שריפה"

מתאם חשמל אוניברסלי ONE IN ALL, OUTPUT USB, ארץ ייצור: סין, סוג סיכון: התחשמלות והתלקחות. בבדיקה שערך הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים נמצא כי המוצר לא עומד בדרישות התקן הרשמי החל עליו
מערכת ice | 
ריקול (צילום freepik)
הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה איגור דוסקולוביץ מבקש להביא לידיעת הציבור את הודעת חברת "לחייל ולטייל 770 בע"מ (ח.פ: 515489821) הקוראת לציבור להפסיק את השימוש מיידית  במוצר ששווק על ידה.
מתאם חשמל אוניברסלי ONE IN ALL, OUTPUT USB, ארץ ייצור: סין, סוג סיכון: התחשמלות והתלקחות. בבדיקה שערך הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים נמצא כי המוצר לא עומד בדרישות התקן הרשמי החל עליו: ת"י 32 חלק 2 חלק עשרוני 5 - תקעים ובתי-תקע: לשימוש ביתי ולשימושים דומים: דרישות ייחודיות.
ליקויים המגבירים את הסיכון להתחשמלות: המתאם מאפשר שילוב תקע תלת פיני עם פין הארקה לבית התקע שאינו בעל מגעת הארקה. מתאפשר מצב בו פין אחד של תקע דו פיני מוכנס לשפופרת הולכת הזרם של בית התקע כאשר הפין השני נגיש. תריסי ההגנה של בית התקע במתאם מאפשרים גישה לחלקים נושאי זרם. ניתן לחבר לבית התקע של המתאם סוגים שונים של תקעים.

ליקוי המגביר את הסיכוי לשריפה: המוצר נכשל בבדיקת עמידות החומר המבדד בחום חריג, באש ובנתיבות, דבר המעלה את הסכנה להתלקחות המוצר ולפיכך לפריצת שריפה בשימוש בו. פעולה נדרשת: כל המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך החזרתו וקבלת פיצוי כספי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה