בריאות

מהפכה בתחום התזונה: פריצת הדרך בטיפול בבעיות ההשמנה והסוכר

חברת לב חי גנטיקה מגיעה לבריטניה ומשיקה יחד עם מעבדות LGC, בדיקה גנטית מיוחדת אשר ממליצה על תזונה מותאמת אישית. יצחק חזות, מנכ"ל החברה: "המודעות הגבוהה של הבריטים לבריאות והרצון שלהם ולקדמה וטכנולוגיה בשירותים הרגיש לנו היעד הטבעי הבא״
מערכת ice | 
פתרון להשמנה (צילום unsplash)
חברת לב חי גנטיקה (MyGenes) כובשת את בריטניה ומשיקה יחד עם מעבדות  LGC בדיקה גנטית לתזונה מותאמת אישית. חברת הגנטיקה מכריזה על השקת הבדיקה בשוק הבריטי, לאחר שערכה פיילוט מוצלח שם, במהלכו הותאמה הבדיקה למאפיינים הגנטיים ולתרבות האכילה המקומית.
אותה בדיקה גנטית פותחה בישראל במשך 8 שנים האחרונות, כאשר בין הגורמים הבכירים שלקחו חלה בה הם מספר מדענים בתחום התזונה והגנטיקה בהובלתה המדעית של פרופ׳ רות בירק. ביצעו אותה כבר מעל ל- 20,000 ישראלים והיא נחשבת למתקדמת והמקיפה מסוגה בעולם בזכות פיתוח של אלגוריתמים בלעדיים ופורצי דרך.
הבדיקה של MyGenes הביאה לעולם פריצת דרך בכל הנוגע לטיפול במגפת ההשמנה ובעיות באיזון רמות הסוכר. אם עד כה, המלצות התזונה שהיו ניתנות ע״י דיאטנים כללו בעיקר הימנעות מפחמימות, שומנים וסוכרים הרי שבזכות בדיקה גנטית לתזונה, נבדק יכול לגלות אילו מאכלים ושילובי מאכלים יוצרים אצלו אינטרקציה עם השמנה עד לרמת המאכל הבודד.
אחד היתרונות הבולטים של הבדיקה המדוברת, מעניקים סיוע לאלו המעוניינים לבצע דיאטה. הבדיקות מעניקות לצרכנים פרמטרים שונים המסייעים לתהליך ההורדה במשקל החל משעות אכילה מומלצות לפי השעון הביולוגי, פעילות גופנית מומלצת, ויטמינים ומינרלים, ניבוי הסיכון והמלצות כיצד להימנע ממצבים כמו כבד שומני, יתר לחץ דם, שומנים גבוהים בדם ונוספים.
 



מלבד זאת, אותן המלצות שניתנות לנבדק מבוססות על ניתוח של מאות וריאנטים גנטיים על ידי אלגוריתם פורץ דרך הפועל באמצעות בינה מלאכותית ומשלב יחד איתם נתונים מבדיקות דם ושאלון אורח חיים שממלא הנבדק. הניתוח המדעי מבוסס על עבודה מדעית עצומה הכוללת ניתוח של כ- 1,000 מחקרים. אחד הפרמטרים הנכללים בבדיקה מתייחסים לרקע הגנטי של האדם ובהתאם לכך מותאמים התזונה ואורח החיים.

יצחק חזות מנכ״ל לב חי גנטיקה: ״אחרי ההצלחה בישראל ופיילוט מוצלח בבריטניה, הרגיש לנו טבעי להפיץ את הבשורה שם. המודעות הגבוהה של הבריטים לבריאות והרצון שלהם  ולקדמה וטכנולוגיה בשירותי הרגיש לנו היעד הטבעי הבא״.

(צילום: MyGenes)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה