בריאות

נשים בהריון? החברה הישראלית משיקה פתרונות שיקלו על חייכן

חברת "צירים" הישראלית, שהשיקה פתרון שמקל על נשים עם כאבי הצירים במהלך הלידה בדמות מוצרי ה-Elle Tens, משיקה שני מוצרים חדשים המיועדים לנשים המתמודדות בעקבות לידתן עם שני תסמינים: גודש בחזה, וכיווצים ברחם. כך זה עובד
מערכת ice | 
נטלי אקשטיין (צילום שי הנסב)
חברת "צירים" פרצה לחיי ההריוניות הישראליות בשנתיים האחרונות, כאשר החלה לשווק באופן בלעדי את מוצרי ה-Elle Tens שנועדו להקל על נשים עם כאבי הצירים במהלך הלידה. המכשיר כבש כבר 15% משוק הלידה בישראל, וכיום נשים רבות נעזרות בו באמצעות חברת "צירים".
בימים אלה מושקים שני מוצרים חדשים שהופכים אותה לחלוצה בישראל בתחומי ה-Birth Techוה-Fem Tech. המוצרים החדשים מיועדים לנשים המתמודדות בעקבות לידתן עם שני תסמינים: גודש בחזה, וכיווצים ברחם. מדובר בסטים של אלקטרודות חדשות (4 מדבקות) המחוברות למכשיר ה-Tens של "צירים" – האחד עבור הקלה בכאבי הנקה/גודש בחזה והשני להקלה על כאבים הנגרמים בעקבות כיווץ הרחם לאחר לידה.
האלקטרודות מודבקות על החזה ומחוברות למכשיר ה-Tens של "צירים". הן מסייעות לייצור תזוזה של הנוזלים בתוך השד, הזרמת דם לאזור, ודימוי פעולת עיסוי מקומי הגורמת להפרשה של אנדורפינים.
בכל הנוגע לטיפול בכאבים הנוצרים בעקבות הכיווצים ברחם - מודבקים לאזור הרחם האלקטרודות, כשמכשיר ה-Tens של "צירים" המחובר לאלקטרודות מונע מהמוח לעבד באופן מלא את אותות הכאב המגיעים מההתכווצויות, מייצר כמות מוגברת של אנדורפינים, ומבצע פעולת עיסוי מקומי באזור הכואב.
נטלי אקשטיין, בעלים ומנכ"לית "צירים": "אני רוצה לייצר מצב שבו הלידה והימים שאחרי יהיו פחות מלאי סבל וכאב עבור האישה. אני רוצה שנשים ידעו שחווית הלידה יכולה להיות הרבה יותר טובה ומעצימה, וזאת בזכות התוכניות השונות שצירים פיתחה להפחתת הכאב בלידה עצמה ובימים שאחרי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה