בריאות
מאוחדת בפרויקט מרגש: כך תעזור למפונים בזמן המלחמה
קופ"ח מאוחדת ומטריקס הקימו מערכת לאיתור ומיפוי לקוחות הקופה אשר פונו מבתיהם: בהתגייסות מהירה נרתמה מטריקס לסייע בפרויקט של קופת חולים מאוחדת. הפרויקט אפשר לקופה למפות את הצרכים הייחודיים של למעלה מ- 50,000 בתי אב שפונו מבתיהם בעקבות מלחמת חרבות ברזל, על מנת לבצע התאמה אישית של השירותים שהם מקבלים במקום מגוריהם הזמני
מלחמת חרבות ברזל, הביאה איתה אתגר חדש עבור קופות החולים שנדרשו להמשיך בטיפול רציף בקרב לקוחותיהם שהתפנו מבתיהם, ומתגוררים בבתי מלון, מתארחים אצל קרובים או בדירות שכורות ברחבי הארץ. כדי למפות את הצרכים החדשים של לקוחות מאוחדת, שהשתנו בין לילה בעקבות המלחמה, פנתה הקופה לחברת מטריקס כדי לסייע בפרויקט בזק, שמטרתו ליצור קשר עם לקוחות הקופה שפונו מבתיהם.
הפרויקט עשה שימוש במערכת השירותים הפרואקטיביים שמציעה הקופה ללקוחותיה, על מנת לפנות למי שרישום מקום מגוריו נמצא באזור העימות וביקשה לשמוע מהם באופן ישיר על מקום מגוריהם הנוכחי ולהבין מהם מה שירותי הבריאות להם הם זקוקים בימים אלה.
לשם כך, פיתחו מומחי מטריקס פינטק ודיגיטל כלים שימפו את ערוץ התקשורת המתאים ביותר לפניה ללקוחות הקופה המפונים, ולאחר שהמערכת שלפה רשומות של למעלה מ- 50,000 בתי אב, קיבל כל ראש משפחה הודעה הכוללת טופס למילוי ועדכון פרטים, בו מופו גם השירותים הרפואיים הנדרשים. פרטים אלו שולבו ישירות במערכת CRM של מאוחדת, ממנה נגזרות משימות להמשך טיפול של הגורמים בשטח.
עוד ב-
עדי שחף-גלעד, מנהל מחלקת פיתוח שירות לקוחות במאוחדת: "המציאות שבה ביום אחד עשרות אלפי אנשים פונו מבתיהם למקום מגורים זמני חייבה אותנו להיערך במהירות על מנת לאתר את הכתובות החדשות של לקוחותינו, לשמור איתם על קשר, להמשיך לספק להם את מעטפת השירותים גם במיקום החדש, וליצור איתם קשר באופן יזום כדי לסייע להם בצרכים המיידים שלהם, לרבות אספקת תרופות ומעטפת של שירותי רווחה ובריאות הנפש. היה לנו צורך להגיע למספר רב של לקוחות תוך זמן קצר, ולשמחתנו מטריקס הרימה את הכפפה והצליחה להוביל יחד אתנו מהפכה ברפואה הפרואקטיבית."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה