בעולם

ארדן טוען: זו ההוכחה שעובדי אונר"א משת"פים של חמאס

מספר מדינות ביניהן בריטניה, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה הודיעו כי הן משעות את המימון לסוכנות אונר"א לאחר שהארגון הודיע כי הוא חוקר עובדים בחשד לשיתוף פעולה עם חמאס, שגריר ישראל באו"ם ארדן תקף: ביום השואה הבינלאומי הוכח סופית שהם משת"פים של חמאס"
מערכת ice | 
גלעד ארדן (צילום דוברות משלחת ישראל לאום)
מספר מדינות מרכזיות ביניהן בריטניה, ארצות הברית, קנדה, איטליה ואוסטרליה הודיעו במהלך סוף השבוע כי הן משעות הסיוע המימון הכספי לסוכנות אונר"א, זאת לאחר שהודיעה כי היא חוקרת עובדים בחשד ששיתפו פעולה עם ארגון הטרור חמאס במהלך מתקפת ה-7.10, אז כזכור נרצחו יותר מ-1,400 ישראלים.
מי שהגיב על כך היה שגריר ישראל לאו״ם, גלעד ארדן, שמסר: ״כמה סמלי שדווקא ביום השואה הבינלאומי הוכח מה שאנו טוענים כבר שנים, שעובדי אונר״א הם משתפי פעולה של ארגון הטרור חמאס, ושהאו״ם הפך להיות לא רק מקום שבו עושים דה לגיטימציה לקיומה של מדינת ישראל, אלא שהעובדים שלו פיזית משתתפים בחיסולה של ישראל וברצח אזרחיה".
כזכור כבר במהלך הימים שאחרי המלחמה נטען כי הסוכנות השייכת לאו"ם שיתפה פעולה עם מחבלי חמאס בזמן ביצוע הטבח. ראשי הארגון הכחישו זאת בתחילת המלחמה אך אתמול טענו כי הם פתחו בחקירה נגד עובדים החשודים במעורבות בטח. מדובר במכה גדולה לאו"ם, לאחר שסירב להתייחס בחודשים האחרונים לטבח ה-7.10 והתמקד בין בעיקר במצב ההומניטרי ברצועת עזה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה