בעולם

הנסיך הארי ביטל תביעה שהגיש: זה הסכום אותו ייאלץ לשלם

הנסיך ביטל את התביעה שהגיש נגד המוציא לאור בבריטניה, Mail on Sunday, הנסיך הבריטי הגיש את התביעה לפני קרוב לשנתיים נגד העיתון שלפי טענותיו פרסם נגדו דברים שקריים
מערכת ice | 
הנסיך הארי (צילום shutterstock)
הנסיך הארי משך את תביעת הדיבה שהוציא נגד המוציא לאור בבריטניה, עיתון Mail on Sunday, כך דווח באתר העמוד השישי בממלכה. הנסיך הגיש את התביעה לפני קרוב לשנתיים בטענה כי פרסם נגדו דברים שקריים. דוברו של הנסיך אישר את הפרסום.
לפי ה"דיילי מייל" הנסיך הארי ועורכי דינו יכלו להגיש את המסמכים עד אתמול אך החליטו לוותר על כך ועל כן הנסיך ייאלץ לשלם יותר מ-750,000 ליש"ט, כולל 250,000 ליש"ט בהוצאות ושכר טרחת עורך דין.
כזכור לפני סוף השנה שעברה דווח כי הקרע במשפחת המלוכה בין הארי לאביו המלך צ'רלס מחריף כאשר הארי ואשתו מייגן לא הוזמנו לחגוג את חג המולד יחד עם המשפחה. יחסים של בני הוזג עם שאר בית המלוכה הידרדרו בשנה האחרונה, בעקבות הוצאת ספר הזיכרונות "ספייר" שבו הנסיך הארי בא בטענות כלפי בני משפחתו והסדרה התיעודית הארי ומייגן.
לפי דיווח של הדיילי אקספרס, הנסיך וויליאם ואשתו קייט מידלטון על אחיו ואשתו מייגן מרקל, ואינם מוכנים לחגוג איתם את חג המולד. הם לא היחידים, גם אביו של הנסיך הארי המלך צ'ארלס, מרגיש אותו דבר ואף נכתב בדיווח כי לפגוש את השניים רק יגרום לו להיות עצבני במיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה