בעולם

רוצים 10 מיליון דולר? תנו לארה"ב מידע על אנשי החמאס

בהודעה לציבור נכתב ברשתות החברתיות: "אם יש לך מידע על אנשים אלה, הודע לנו. ייתכן שתהיה זכאי לתגמול ומיקום מחדש (רילוקיישן)". בתמונה שצורפה מופיעים חמישה פעילים לדוגמא: וואליד מוחמד מוסטאפה ג'דאלה, מוחמד אחמד עבד אל דיים נסראללה, עמאר קמאל שאריף אלשאווה, אחמד סאדו ג'אלב ועבדל בסיט חמזה אלחסן מוחמד ח'יר
מערכת ice |  1
כספי טרור ודגלי חמאס ואש"ף (צילום דוברות המשטרה)
תגמול של עד 10 מיליון דולר עבור מידע על כספי חמאס. זה מה שמציעה ארצות הברית עבור כל מי שיספק מידע על פעילי חמאס למטה מסייעים במימון התקפות הטרור של הקבוצה ואינם מביאים תועלת לתושבי עזה.
בהודעה לציבור נכתב ברשתות החברתיות: "אם יש לך מידע על אנשים אלה, הודע לנו. ייתכן שתהיה זכאי לתגמול ומיקום מחדש (רילוקיישן)". בתמונה שצורפה מופיעים חמישה פעילים לדוגמא: וואליד מוחמד מוסטאפה ג'דאלה, מוחמד אחמד עבד אל דיים נסראללה, עמאר קמאל שאריף אלשאווה, אחמד סאדו ג'אלב ועבדל בסיט חמזה אלחסן מוחמד ח'יר.

עוד צוין בכרזה שעליה הסמל של חמאס: "קבוצת האנשים הזו סייעה לנהל את זרוע ההשקעות של חמאס, שעזרה לממן את פעולות הטרור של היחידים. אם יש לך מידע על אותם כלכלנים של החמאס, שלח לנו אותם".
 
יש אפשרויות רבות כיצד לתקשר עם מחלקת המדינה: "בסיגנל, טלגרם, וואטסאפ, או במספר הטלפון שמצורף למטה. אתם יכולים לזכות במענק כספי או ברילוקיישן". כנראה שבמילים האחרונות הפנייה היא יותר לקהל המוסלמי או הפלסטיני שמכיר את אותם בכירים ויכול לסייע במעצרם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד מעט לא יהיה על מי להודיע ... (האם זה כולל מתים ?) (ל"ת)
    אזרח נאיבי 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור