בעולם

ריב עם פרו-פלסטיניים: אלק בולדווין בעדנו, וזה עולה לו ביוקר

השחקן האהוב אלק בלדווין, שזכה בלא מעט פרסים יוקרתיים, נקלע להפגנה סוערת נגד ישראל בלב מנהטן. כשהוא נשאל על ידי המפגינים אם הוא מגנה את ישראל, ענה: "לא, אני תומך בשלום לעזה". התגובה עוררה זעם בקרב המפגינים. שוטרים נאלצו להתערב

 

מערכת ice | 
אלק בולדווין (צילום יוטיוב/ NBC News)
שחקן הקולנוע אלק בולדווין, שזכה בשלושה פרסי גלובוס הזהב, שני פרסי אמי ושבעה פרסי גילדת שחקני המסך, נקלע אמש (שני) לוויכוח אלים עם מפגינים פרו-פלסטינים בלב ניו יורק.
מאות מפגינים פרו פלסטיניים צעדו ברחובות מנהטן וקראו קריאות אנטי ישראליות. בולדווין בן ה-65 הלך ברחוב סמוך להפגנה במקרה. מספר מפגינים שהבחינו בכוכב, פנו אליו ושאלו אותו האם הוא מגנה את ישראל. השחקן השיב: "לא, אני תומך בשלום למען עזה".
תשובתו של השחקן לא מצאה חן בעייני השואלים, הרוחות התלהטו במהרה ושוטרים נאלצו ללוות את השחקן לאזור בטוח מחוץ לאיזור ההפגנה. מקור מקורב לשחקן אמר לעיתון ה"ניו יורק פוסט": "אלק היה בדרכו ללמד שיעור משחק בהתנדבות. הוא לא התכוון להגיע להפגה ולא היה מעורב בה בשום צורה".
 
נזכיר כי על השחקן עברה שנה קשה למדי. רק בפברואר האחרון הוגש כתב אישום נגד בולדווין בגין הריגה בשגגה של הצלמת הלינה האצ'ינס. תקרית הירי הייתה בעת צילומים למערבון 'ראסט'. התביעה טענה שבולדווין היה עסוק בטלפון בזמן הדרכת הירי לקראת הצילומים ונהג בחוסר אחריות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה