בעולם

חמאס מחוץ לחוק: זו המדינה שרוצה לאסור על פעילות הארגון

ממשלת שוויץ הודיעה כי היא הולכת לקדם חקיקה שתאסור על פעילות חמאס במדינה. גורמי הממשלה התייחסו להצעת החוק תוגש בקרוב ואמרו: "זוהי התגובה ההולמת ביותר למצב השורר במזרח התיכון מאז ה-7 באוקטובר"
מערכת ice |  2
שוויץ (צילום unsplash)
ממשלת שוויץ, הודיעה היום (רביעי) כי תקדם חקיקה האוסרת על פעילות ארגון הטרור חמאס במדינה. בהצהרת הממשלה נאמר כי: "זוהי התגובה ההולמת ביותר למצב השורר במזרח התיכון מאז ה-7 באוקטובר".
לפי הודעת הממשלה, הניסוח הסופי להצעת החוק תוגש לפרלמנט בשוויץ, עד סוף חודש פברואר הקרוב. בהצעה נכתב בין היתר כי: "הצעת החוק תעניק לרשויות כלים להיאבק בפעילות הטרור של חמאס או במפגני תמיכה בארגון הטרור ברחבי שוויץ".
עוד נכתב כי: "הממשל הנחה את המשרד לביטחון פנים לבחון את האפשרויות להוצאת ארגון חמאס מחוץ לחוק. לאור המצב הדרמטי בישראל ובעזה, הממשל קורא לכל הצדדים לכבד את החוק הבינלאומי ובעיקר להגן על האזרחים".
כזכור, בתחילת החודש גרמניה, הייתה המדינה הראשונה שאסרה את פעילות חמאס בשטחה, כשבמקביל הוחלט לאסור גם את פעילותו של ארגון "סמידון" העוסק בשחרור אסירים פלסטיניים בגרמניה. "לאנטישמיות אין מקום בגרמניה" הבהירה שרת הפנים הגרמנית ננסי פזר. עוד הוסיפה פזר ואמרה כי :"נילחם בה בכל הצורות ובכל האמצעים של המדינה החוקתית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפגנות בעד הפלסטינים הם בעד החמאס בציריך נא לטפל בהם (ל"ת)
    מוקי 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי בנה את חמאס? ישראל, מי בנה את המנהרות? ישראל.
    רון 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלות ישראל לדורותיהם, בנו את חמאס, גם ב7.10 ישראל תכננה יחד עם חמאס, את התקיפה על הישובים, ורצח החיילים. הכל היה מתוכנן, ישראל בנתה את חמאס, בנתה את המנהרות, נתנה כספים כל חודש, מים וחשמל בחינם, כל יהודי חייב לחקור מי במאת שולט עלינו, ולהבין שצה"ל שזה ילדינו היקרים מתגייסים לצבא לא שלנו. תחקרו!!!!
    סגור