ויראלי

הזוי: גבר התחזה לבובה בחלון ראווה וגנב תכשיטים מחנות

גבר בשנות ה-20 לחייו התחזה לבובת ראווה בחנות תכשיטים בוורשה בפולין, והצליח לשדוד תכשיטים אחרי שהעובדים כלל לא הבחינו בו. הוא נעצר על ידי המשטרה: "כשהרגיש בטוח, הוא יצא ורוקן את ארון התכשיטים''
מערכת ice | 
שודד חנות התכשיטים בפולין (צילום טוויטר @catcheronthesly)
מיום ליום אנו רואים עוד ועוד שיטות מתוחכמות ומשונות של גנבים, שמנסים לשדוד חנויות מבלי להיתפס. אבל סיפור כזה, אנחנו בספק אם שמעתם בעבר. גבר בשנות ה-20 לחייו התחזה לבובת ראווה בחנות תכשיטים בפולין במטרה לגנוב ממנה תכשיטים. כן, שמעתם נכון.
המזימה של אותו הגבר לא הצליחה, והמשטרה בפולין הודיעה כי היא עצרה גבר לאחר שהתחזה לבובה בחלון ראווה במטרה לגנוב תכשיטים מהחנות. בתמונות שפרסמה משטרת ורשה מהאירוע, שצולמו ככל הנראה על ידי מצלמות אבטחה, נראה האיש בן ה-22 עומד מאחורי חלון הראווה כשהוא אוחז בתיק.
באופן מפתיע, גם הצוות וגם הקונים כלל לא הבחינו בשום דבר חשוד כשהאיש השתלב עם בובות הראווה בחלון, למרות שהוא לא נראה כמו בובת ראווה, וזה בלשון המעטה. לטענת המשטרה, החשוד בן ה-22 המתין עד לסגירת החנות ושוטט במחלקות השונות לאחר הסגירה. ''עם תיק בידו, הוא עמד דומם מול חלון ראווה, והעמיד פנים שהוא בובה בחלון ראווה. כשהרגיש בטוח, הוא יצא ורוקן את ארון התכשיטים'', נמסר מהמשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה