תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 חושפת: מפגינים רדפו אחרי ישראלים בארה"ב

שליחת חדשות 12 לארה"ב, יונה לייבזון, חושפת תיעוד דרמטי בו מפגינים פרו פלסטינים רדפו אחרי קבוצת ישראלים בקליפורניה: "הקבוצה הישראלית החלה להתרחק ונכנסה לתוך דירה בבניין ששם גר אחד הישראלים, קבוצת המפגינים הפרו פלסטינים הלכה בעקבותיהם. הם קראו לעברם ״אנחנו חמאס״, אחד הישראלים אמר שהוא ראה שיש לאחד מהם סכין"
תום נחום |  6
יונה לייבזון (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה העשירי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד על פי דובר צה"ל נמסרה הודעה ללא פחות מ-199 משפחות של ישראלים שנחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (שני) כנעדרים ולא פחות מ-3,700 נפצעו במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה, כאשר לצד המלחמה נרשמות הפגנות פרו פלסטיניות ויותר מכך, אנטי ישראליות, ברחבי העולם, כאשר כעת, שליחת חדשות 12 לארצות הברית, יונה לייבזון, חושפת מתקפה דרמטית במיוחד נגד ישראלים בקליפורניה.
לייבזון כתבה בטוויטר שלה כך לצד תמונות וסרטון שמתעד את התקיפה המדוברת: "ארוע חריג בסן חוזה קליפורניה: חבורה של כעשרה ישראלים הגיעה להפגין מול מחאה פרו פלסטינית. באיזשהו שלב חלק מהמפגינים התחילו להתקרב אליהם אז הקבוצה הישראלית החלה להתרחק ונכנסה לתוך דירה בבניין ששם גר אחד הישראלים, קבוצת המפגינים הפרו פלסטינים הלכה בעקבותיהם. הם קראו לעברם ״אנחנו חמאס״, אחד הישראלים אמר שהוא ראה שיש לאחד מהם סכין".

"הם נעלו את הדלתות ונשארו בדירה והתקשרו למשטרה שלא הגיעה ולקב״ט הקונסוליה בסן פרנסיסקו שהנחה אותם להישאר בדירה, עד שבסוף המפגינים למטה התפזרו. בשיחה איתנו אישר הקב״ט את פרטי הארוע. בתמונות ניתן לראות את ההתקהלות ובציוץ הבא בוידאו שצילמו השכנים אפשר לשמוע את הפחד מההתקרבות לבית".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ...
    רונן 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב שכל הכתבות שלכם עוסקות עם בצורה עקיפה או ישרה בהחלשה של עם ישראל
    סגור
  • 5.
    הם למדו מהמחאה לרדוף מי שחושב שונה מהם. (ל"ת)
    אייס 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    לא חשבתי אחרת
    סלומון 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יונה ליפזון, לו את וחבריך לתקשורת הייתם מסקרים את ישראל באופן אחראי ולא תומכים בפלסטינים כפי שאתם תומכים כל זה לא היה קורה. אין פלא שכך קורה ולא רק באמריקה כאשר אתם ממשיכים לפגוע בממשלת ישראל ולהאשים בראש וראשונה את ראש הממשלה. אתם אלה שגרמתם לכל הרוע הזה ואתם עוד תשלמו על כך. הציבור לא ישכח ולא יסלח. יונה, ראי מי בין החטופים ותביני שלרוצחים לא מפריע ולא מעניין האם אלה שמאל או ימין. אותם מעניין רק שאנו יהודים והגיע הזמן שתפנימו שזה או הם או אנחנו.
    סגור
  • 3.
    יונה לייבזון חיבקה את הכפשת ישראל בארה"ב, קצת חשבון נפש (ל"ת)
    לזכור ולא לשכוח 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    מעניין אין תגובות? או הצנזורה הביביסטית עובדת? (ל"ת)
    אמירה 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    זה המקום היחיד שיש לנו-רק הממשלה לא מבינה זאת (ל"ת)
    אמירה 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור