בעולם

חזר מהופעה של הזמרת האהובה ונדרס למוות; הנהג ברח

ביום שבת האחרון ג'ייקוב לואיס (20) ואחותו חזרו יחדיו מהופעה של טיילור סוויפט ביוסטון, אך לואיס מעולם לא הגיע לביתו. לואיס הצעיר נהרג בכביש לאחר שנהג ברכב אחר התנגש בו וברח מהזירה
מערכת ice | 
תאונת דרכים-אילוסטרציה (צילום freepik)
ביום שבת האחרון ג'ייקוב לואיס (20) ואחותו חזרו יחדיו מהופעה של טיילור סוויפט ביוסטון, אך לואיס מעולם לא הגיע לביתו. לואיס הצעיר נהרג בכביש לאחר שנהג ברכב אחר התנגש בו וברח מהזירה.
כאמור האירוע התרחש בסוף השבוע לאחר הופעה של הזמרת האהובה טיילור סוויפט. בעת שזוג האחים היו בדרכם הביתה, רכבם נתקע בצד הדרך. לואיס יצא מהרכב כדי לנסות לדחוף אותו, בעוד שאחותו עברה למושב הנהג כדי לנסות להפעיל את המנוע. באותו רגע רכב אחר בכביש התנגש בחוזקה בלואיס וברח מהמקום. אחותו של לואיס מיהרה להזעיק עזרה, אך זה כבר היה מאוחר מדי והוא מת.
נהג משאית שראה את התאונה בזמן אמת ניסה לעקוב אחר הנהג הפוגע, אך זה האחרון הצליח לחמוק היות שנהג ברכב קטן ומהיר. זמן מה לאחר מכן החשוד נעצר על ידי המשטר והתברר כי מדובר באדם בשם אלן ברייאנט הייז (34) וכי זו ממש לא הפעם הראשונה שהוא מעורב בתאונת דרכים ויתרה מכך - שהוא היה שיכור. הייז מואשם במספר סעיפים חמורים ונקבעה עבורו ערבות בסף 90 אלף דולר.
לאור התאונה הנוראית, מעריצים רבים של הזמרת, הקרויים "סוויפטיז", התאגדו כדי לסייע למשפחה האבלה וגייסו למענה עד כה 93 אלף דולר לטיפול בהוצאות הקבורה וההלוויה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה