בעולם

מדינות ה-G7 יחליטו: חרם ייצוא מוחלט על רוסיה?

מדינות ה-G7 בדרך לשתק את רוסיה? דיווחים שונים ברחבי העולם טוענים כי המדינות החברות בארגון שוקלות להטיל איסור ייצוא כמעט מוחלט על רוסיה
מערכת ice | 
חברות מחרימות את רוסיה (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
דיווחים שונים ברחבי העולם טוענים כי ייתכן והמדינות החברות ב-G7 שוקלות להטיל איסור ייצוא כמעט מוחלט על רוסיה. ההחלטה הצפויה כמובן מתייחסת לניסיון לגרום לרוסים, אשרו פלשו לאוקראינה בפברואר 2022, לסגת ולסיים את המלחמה הקשה.
הדיווחים הגיעו גם מסוכנות הידיעות היפנית קיודו, המתבססת על מקורות בממשלה היפנית, וגם בסוכנות הידיעות האמריקאית בלומברג. בבלומברג פרסמו כי ארה"ב ובנות בריתה של אוקראינה שוקלות "חרם ישיר על מרבית הייצוא לרוסיה".
על פי הפרסומים, בכירים ממדינות ה-G7 בוחנים את האופציה הזו וזאת לפני הפסגה הצפויה בחודש הבא ביפן של מנהיגי המדינות.
בתגובה לפרסום של סוכנות הידיעות היפנית קיודו, הגיב השר היפני הירוקאזו מטסונו טען כי הממשלה היפנית מודעת לדיונים, אך סירב להוסיף מידע נוסף. "מה שחשוב כדי לסיים את התוקפנות הרוסית בהקדם האפשרי הוא שמדינות ה-G7 יישארו מאוחדות בהסכמה על סנקציות חמורות נגד רוסיה ובתמיכה חזקה לאוקראינה", מסר מטסונו בתדרוך לעיתונאים.
למי שלא מכיר ה-G7 הנקרא גם ארגון המדינות המתועשות, הוא ארגון כלכלי בין-לאומי הכולל 7 מדינות: ארה"ב, קנדה, יפן, גרמניה, צרפת, איטליה ובריטניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה