משפט

אחרי שהיה מעורב ב-FTX: כוכב ה-NBA בורח מהצדק

משקיע לשעבר בבנק הקריפטו הכושל תבע מספר מפורסמים, ביניהם שאקיל אוניל, ששימשו כספונסרים של המותג ומאשים אותם בעובדה שחשבונו פשט רגל 
מערכת ice |  2
שאקיל אוניל (צילום אינסטגרם)
כוכב ה-NBA שאקיל אוניל מסרב ליצור קשר עם אדם ועורכי דינו, אשר מחפשים אותו כבר מספר ימים כחלק מתביעה ייצוגית שהוגשה נגד מפורסמים רבים ששימשו כספונסרים של בורסת הקריפטו הוכשלת FTX, על פי דיווחים בארה"ב היום (שני). 
כוכב הלוס אנג'לס לייקרס לשעבר היה אחד מכמה מפורסמים - כולל הכדורסלן סטף קארי, שחקן הפוטבול טום בריידי ואישתו לשעבר ג'יזל בונדשן ואיש הטלוויזיה לארי דיוויד - הרשומים בתביעה שהגיש אדווין גאריסון, משקיע ב-FTX, שטען כי חשבון הקריפטו שלו פשט את הרגל לאחר "שנחשף" לתמיכת הסלבריטאים בבנק הקריפטו. 
עורכי הדין של גאריסון חשפו שמתוך כל הסלבריטאים המוזכרים בתביעה, אוניל היה האדם היחיד שנמנע מליצור קשר עם עורכי דינו וכי האשמות נגדו "הן החמורות ביותר". 
"זה באמת מדהים האמצעים שהוא נקט כדי להימנע מלקבל את התלונה שלנו", אמר עורך הדינו של גאריסון, אדם מוסקוביץ', לפורבס. "האירוניה היא שהעובדות שהודאו נגדו הן כנראה הגרועות ביותר נגד כל אחד משגרירי מותג FTX".
באימייל שנשלח לנאשמים ביום שלישי שעבר, ציינו ספציפית עורכי הדין של גאריסון את אוניל וכתבו: "השקענו מאמצים רבים (4 חברות שירות שונות) בניסיון להביא לכולכם את התלונה שלנו. "עם זאת, רק אחד (אוניל) בחר להתחמק כדי למשוך את ההליכים אלה, או לנסות בדרך אחרת להימנע ממתן מענה לטענות אלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה טענה?
    לא ברור 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרזנטור? אם הם לא הבעלים, את מי זה מעניין. אם בנק דיסקונט או מזרחי יקרסו מחר, אז יתבעו את רותם סלע או דביר בנדק? מה זאת השטות הזאת?
    סגור
  • 1.
    או שהוא מחפש תירוץ או שהוא הביא את זה על עצמו
    רק אומר 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור ינסה להמציא כל דבר בשביל לתבוע ולהתחמק מאחריות. ואם באמת כמה תמונות של כדורסלנים היו חלק מהשיקול שלו על מה לשים את הכסף שלו לא פלא שהוא איבד אותו.
    סגור