בעולם

נטפליקס מפתיעה: מציגה פריקוול לסדרה אהובה בפלטפורמה מפתיעה

נטפליקס מכריזה על פריקוול לסדרת הטלוויזיה המצליחה שלהם- Strangers Things. למרבה ההפתעה הפריקוול לא יעלה על המסך ואפילו לא בספר. במקום זה ענקית הסטרימינג בחרה להציג אותו בבמת הווסט אנד שבלונדון
מערכת ice | 
דברים מוזרים (צילום יוטיוב/ דברים מוזרים)
ענקית הסטרימינג נטפליקס הכריזה על פריקוול לסדרת הלהיט שלהם "Strangers Things" אך היא לא תעלה על המסך או על דפי ספר. נטפליקס בצעד מפתיע בוחרת להציג את הפריקוול על במת תיאטרון הווסט אנד שבלונדון.
ההצגה תקרא Stranger Things: The First Shadow ותעלה על במת תיאטרון ווסט אנד שבלונדון. הפרויקט מבוסס על סיפור מקורי של האחים מאט ורוס דאפר, מפיקי הסדרה שהתגייסו להפיק את ההצגה וסטיבן דלדרי יביים.
המחזה יתקיים כ- 20 שנה לפני אירועי הסדרה, בשנת 1959. לא נמסרו פרטים מפורטים לגבי המחזה אך נמסר כי העלילה תתמקד בגרסאות צעירות של חלק מהדמויות שהכרנו בסדרה. בין הדמויות שיופיעו נוכל לראות את ג'ים הופר הצעיר, ג'ויס מלדונדו ואת בוב ניובי.
על פי התקציר שפורסם תלמיד חדש בשם הנרי קריל עובר אליה עם משפחתו ומתחילה הרפתקה חדשה "שתיקח את הצופים ישר להתחלה של "דברים מוזרים". בעת הצגת התוכנית האחים דאפר אמרו: "אנחנו יותר מנרגשים להציג את  Stranger Things: The First Shadow. עוד הוסיפו האחים כי: ""זה יהיה מחזה מפתיע, מפחיד ונוגע ללב, שבו תפגשו דמויות חדשות וחביבות, כמו גם דמויות מוכרות מאוד, במסע אל העבר שמניח את היסודות לקראת העתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה