בעולם

אימה במכון העיסוי: אישה קנאית הכתה בפראות והפשיטה יצאנית

סרטון שהופץ מהאי פוקט בתאילנד מציג אישה קנאית תוקפת באלימות ומפשיטה עובדת מכון עיסוי ששכבה עם בעלה, תוך שחברותיה למכון חוששות להתערב. המשטרה מנסה לברר כעת מי הקורבן, משום שזו לא התלוננה
מערכת ice | 
מכון העיסוי בפוקט (צילום מסך טוויטר)
סרטון מטריד שהופץ באחרונה מציג תקיפה אלימה של עובדת מכון עיסוי בפוקט, תאילנד, על ידי אישה קנאית שגילתה כי זו קיימה יחסים עם בעלה.
הסרטון שפורסם ב'דיילי מייל' מציג כיצד האישה פורצה למכון, סוטרת בחוזקה ליצאנית ואז מפשיטה אותה מהמגבת אותה לבשה, תוך שהיא ממשיכה להכות בה. על פי הדיווחים, האישה הזועמת מצאה תמונות של נערת הליווי בטלפון של בן זוגה, ולאחר מכן עקבה אחריו למכון העיסוי בפוקט.

הבעל הבוגד כבר עזב את בית הבושת, אך האישה נכנסה וזיהתה את עובדת המין ישובה על כסא. תוך כדי שחשפה חלק מגופה העירום, קיללה ובעטה בה וגם ניסתה לחטוף ממנה את הטלפון. עובדות אחרות של מכון העיסוי נצפו יושבת ומביטות במחזה בתדהמה, אך חוששות להתערב.
היצאנית נשמעה שוב ושוב מתנצלת ומבקשת סליחה, אומרת "לא ידעתי שיש לו אישה" ו"אני אפסיק לראות אותו". ברחבי החדר אפשר לראות מספר צעצועי מין, מראות, ספות מין. לפי הדיווח לקוחות שילמו כ-2,000 באט (כ-205 שקל) עבור שעה עם אחת הנשים.
המשטרה חוקרת כעת את התקיפה באי הנופש הפופולרי הידוע בחופי הים ובחיי הלילה הפרועים שלו. קולונל צ'ופראסיט מהתחנה המחוזית אמר כי אף אחד לא מזהה את מכון העיסוי הזה, ולא היו תלונות מאף אחד מהמעורבים, אבל הם מצפים מהקורבן לדווח על האירוע למשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה