ויראלי

השחקנית האהובה גילתה שיש לה גידול במוח בדרך הזויה במיוחד

אל מקלארן, שחקנית ויוצרת תוכן מאוסטרליה, היא ללא כל צל של ספק האישה הכי חסרת מזל בעולם. היא הותקפה על ידי הומלס, גילתה שיש לה סרטן, ונדרסה בדרך לטיפולים הכימותרפיים על ידי נהג שלא עצר ברמזור אדום. וזה ממש לא הכל
מערכת ice |  8
אל מקלארן (צילום mediadrumimages/@allimclaren)
האישה הבאה היא ללא כל צל של ספק האישה הכי חסרת מזל שקיימת בעולם כולו. אל מקלארן בת ה-30 היא כוכבת רשת ושחקנית אוסטרלית, שלאחרונה הותקפה באכזריות על ידי הומלס ששבר את הלסת שלה.
מקלארן פונתה לבית החולים עם שבר בלסת. חודשיים לאחר מכן, במהלך סיטי מוח שעברה, הרופאים גילו אצל מקלארן גידול במוח. נראה לכם שכאן זה הסוף? מיד לאחר שגילתה זאת החלה בטיפולים כימותרפיים. היא הלכה מביתה לבית החולים וחוסר המזל ההזוי שלה נמשך כאשר היא נדרסה על ידי מכונית.
בסרטון שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה וצבר מעל ל-1.6 מיליון צפיות, סיפרה את התגלגלות העניינים עם ההומלס שהחלה את הכל: "הוא עבר את הכביש וראיתי אותו בזווית העין. הוא רץ ישר אליי והיכה אותי באגרופים סתם ככה. הוא חבט בטלפון שלי, שנשבר מהפגיעה, ונפלתי. הכל קרה תוך שתי שניות בערך".
היא פונתה לבית החולים שם הרופאים אמרו שהכל בסדר איתה ושחררו אותה לביתה. אלא שחודשיים לאחר מכן השניים שלה החלו ליפול באופן מסתורי כאשר היא חשבה שזה בעקבות התקיפה של ההומלס, אז היא כאמור הלכה לעשות סיטי מוח. לאחר שניסיונות לחבר את הלסת שלה בחזרה למקומה כשלו, מקלארן נאלצה להמתין חודשיים נוספים לפני שעברה ניתוח פה לתיקון השבר.
ב-TikTok היא הסבירה, "הייתי צריכה לעבור ניתוח לסת כדי לתקן את זה, והמערכת החיסונית שלי הייתה סופר חלשה, ובסופו של דבר נוצר לי זיהום ודלקת ריאות". במהלך דלקת הראות שלה, היא נפלה, נחבטה בראשה, וסבלה מחבלות. חלפו עוד חודשיים, מקלארן החלה אז לחוות התקפים נוספים, הקאות וגם סבלה משינויים במצב הרוח, מכעס בלתי מוסבר ובלבול. הרופאים גילו בסופו של דבר גידול בתא ענק לא סרטני שגדל במוחה.
בעוד מקלארן הייתה בדרכה לטיפול בקרינה בבית חולים מקומי בתחילת ינואר 2023, היא נדרסה על ידי נהג שלא הצליח לבלום בתמרור עצור. התאונה הותירה את מקלארן עם שתי רגליים שבורות.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    תאונות
    איב 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפואה שלמה והחלמה מהירה. זה עצוב וזה לא שייך למזל, כשמתחיל משהו אז הוא ממשיך בשרשרת זה מה שקרה איתה. היא בסך הכול מסכנה.
    סגור
  • 6.
    תלוי איך מסתכלים על זה.... לדעתי מזל גדול!
    יעל 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם לא היה תוקף אותה ההומלס לא הייתה מגלה את הסרטן. גילתה את הסרטן - לא ממאיר. נדרסה ונשארה בחיים.... מזל גדול ! חוסר מזל ...אם ההומלס היה הורג אתה. אם הגידול היה ממאיר או אם הייתה נהרגת מדריסה.... תהיו חיוביים אנשים !
    סגור
  • 5.
    שתבדוק מהר את המזוזות של הבית שלה . כנראה עשו לה כישוף (ל"ת)
    עשו לה כישוף עין הרע 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היא גוייה! חחח מה הקשר מזוזות!?
    שירה 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא גוייה איזה מזוזות!?
    סגור
  • 4.
    שתבדוק מזוזות (ל"ת)
    נדיה 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    חוסר מזל
    שוש 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפואה שלמה והחלמה מהירה, יותר מזל בעתיד
    סגור
  • 2.
    יווו ואני חשבתי שלי אין מזל... (ל"ת)
    עדנה 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אוי מסכנה .רפואה שלמה והחלמה מהירה (ל"ת)
    ליאת 02/2023/07
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור