בעולם

עפה על עצמה: בת זוגו של בזוס בדרך לחלל

בת זוגו של ג'ף בזוס, לורן סאנצ'ז, חושפת בריאיון זוגי כי גם היא מתכוונת לטוס לחלל. סאנצ'ז מספרת שהטיסה לחלל תהיה בצוות שכולו נשי
מערכת ice | 
בזוס וסאנצ'ז בדיסנילנד (צילום MEGA)
בחודש יולי האחרון מייסד אמזון, ג'ף בזוס, טס לחלל. כנראה שהמסע הקצר עורר את קנאתה של בת זוגו, לורן סאנצ'ז, שעכשיו מתכננת גם לטוס בעצמה לחלל. במהלך ריאיון זוגי של השניים ל-CNN היא חשפה כי הטיסה מיועדת לצאת בשנת 2023 ביחד עם "קבוצת נשים נהדרות".
העיתונאית בת ה-52 היא טייסת מוסמכת ואף ייסדה את חברות הפקות הקולנוע האווירית הראשונה שנוסדה ומופעלת אך ורק על ידי נשים – "Black Ops Aviation". במסגרת הריאיון בזוס חשף כי גם הוא החל לקחת שיעורי טיסה במסוק וסאנצ'ז לא מפספסת הזדמנות "לרדת" עליו כאשר היא נמצאת אתו יחד במסוק.

"אני מאמין שטיסות לחלל יהיו זמינות עבור כולם. אתן דוגמה, האחים רייט הטיסו מטוס קטנטן שטס נמוך. אם הייתם אומרים להם שמאה שנים לאחר מכן, יהיה מטוס ענק שיטיס 400 אנשים – הם היו צוחקים", אמר בזוס במהלך הריאיון. כידוע, לבזוס יש את חברת "בלו אוריג'ין" שבין היתר מספקת שירותי תיירות לחלל.
בריאיון, הזוג ניסה להראות שהם זוג נורמלי לכל דבר וסיפרו כיצד בערבי שבת הם אוכלים ארוחת ערב עם ילדיהם המשותפים ורואים סרט ש"לוקח לנו הרבה יותר זמן ממה שצריך כדי לבחור סרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה