בעולם

הסיבה שגן החיות של ברלין סוגר את שעריו למבקרים

לאחר גילוי מקרה שפעת עופות באחד מציפורי גן החיות בברלין, הוחלט לסגור את שעריו למבקרים. הנהלת הגן מבהירה כי המקרה נחשף במהלך בדיקה שגרתית 
מערכת ice | 
גן חיות (צילום shutterstock)
גן החיות של ברלין סגר את שעריו למבקרים ביום שישי האחרון לאחר שאחת מעופות המים שבגן אובחנה כחיובית לשפעת העופות. בעקבות הבהלה שהתעוררה בקרב המבקרים ותושבי העיר, הנהלת גן החיות הבהירה כי לא היה חשד כלשהו שגרם לבדיקה, ושמדובר בהליך שגרתי.
הנהלת גם החיות הוסיפה ואמרה שהבדיקה ההתבצעה לאחר מות הציפור. מתוך כך הוחלט בשיתוף עם מחלקת הבריאות של עיריית ברלין לפעול במשנה זהירות ולסגור את גן החיות עד תום הליך הבדיקות המקיף שמתבצע בגן.
"המטרה העיקרית היא למנוע את התפשטות שפעת העופות", אמר משרד האקלים של ברלין. למעשה לא מדובר במקרה הראשון מסוג זה בגרמניה בתקופה האחרונה. גם גני חיות בערים אחרות כמו: גריפסוואלד, קרלסרוהה, רוסטוק והיידלברג, נפגעו לאחרונה ממקרי שפעת העופות.
גן החיות של ברלין הוא אחד מגני החיות הגדולים בגרמניה ובאירופה ומהעתיקים בעולם. הוא נוסד בחודש אוגוסט 1844 בברלין, בירת הממלכה הפרוסית והיה גן החיות הראשון שנבנה בגרמניה. החיות הראשונות נרכשו עבור הגן על ידי פרידריך וילהלם הרביעי, מלך פרוסיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה